“Leerzame anatomische les!”

Skip the Line: Body Worlds Amsterdam "The Happiness Project" Admission Ticket
US$ 47,92*
Holland Pass: beste deals in Amsterdam en omgeving
Geclassificeerd als nr. 26 van 531 dingen om te doen in Amsterdam
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Beschrijving eigenaar: Gunther von Hagens’ BODY WORLDS: The Happiness Project in hartje Amsterdam vertelt het wonderbaarlijke verhaal van ons eigen lichaam en de invloed van het fenomeen ‘geluk’ op onze gezondheid. Meer dan 200 anatomische preparaten van echte menselijke lichamen tonen de complexiteit, de veerkracht en de kwetsbaarheid van het lichaam. De BODY WORLDS tentoonstellingen over het menselijk lichaam – ook bekend onder de Duitse benaming Körperwelten – zijn wereldwijd al door meer dan 40 miljoen mensen bezocht. Maak ook een fascinerende reis door het menselijk lichaam.
Nuttige informatie: Trappen / lift, Toiletten, Activiteiten voor jonge kinderen, Activiteiten voor oudere kinderen, Rolstoeltoegang, Kluisjes / opslag
2 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor 11 uur naar binnen, niet te druk.
Veel uitleg over lichaam, anatomie en gezondheid.
Was erg leerzaam, ook voor pubers mooie tentoonstelling!

1 maart 2017 beoordeeld

Ik vond het uitgebreid en zeer interessant. Ik vroeg me van tevoren af of ik het niet "eng" zou vinden, maar het is zo geprepareerd dat je weet dat het echte mensen zijn, maar dat niet zo voelt. Bijzonder interessante dingen gezien als longen van een roker of alle aderen in een voet (en dan ook alleen het stelsel van aderen.

27 februari 2017 beoordeeld

Samen met mijn vriend heb ik genoten van deze attractie. Alles dat er te zien valt is waanzinnig en zet je zelfs aan om wat bewuster te worden (mij dan). Ook goed om te weten dat mijn cholesterol prima is, haha.

26 februari 2017 beoordeeld

Vrouwlief wilde dit absoluut wel eens een keertje zien, het was best wel leuk, maar ik vond het niet meteen een meerwaarde van ons bezoek aan Amsterdam.
Gelukkig hadden we een ticket met entree voor 11u. Tijdens dit bezoek viel de drukte heel goed mee, toen we echter rond waren met onze bezichtiging, stond er wel een rij van 50 mensen aan te schuiven om binnen te komen.
Bij een grote drukte, lijken de ruimtes van deze tentoonstelling me toch net te klein.

25 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een onwijs gave tentoonstelling!
Een echte "must"!
Zo leerzaam en apart.
Niks engs of smerigs aan.
Door deze tentoonstelling hebben wij ons zelf ook opgegeven als donor.
Zeker een aanrader!

Reizigers die Body Worlds bekeken, bekeken ook

In Body Worlds geweest? Deel je ervaringen!