Animefan1980
Huizen, Nederland

Perfect

5,0 van 5 bollen19 apr 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Na een bijzondere film bezoek in Amsterdam, heerlijk afgesloten met een overnachting bij Mövenpick Amsterdam. Een mooie locatie met een uitzicht op 't Y. Vriendelijke personeel begeleiden u met check-in en andere vragen.

Uitnodigend en comfortabele kamer voor een goede nachtrust.

Diner en ontbijt zijn heerlijk. Kom zeker weer hier terug.
Datum van verblijf: april 2024
Reistype: Bezocht alleen
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 19 apr 2024
Beste gast,
Hartelijk dank voor het selecteren van ons hotel voor uw bijzondere film bezoek in Amsterdam. Wij zijn natuurlijk blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf en na afloop een heerlijk rustige nachtrust heeft genoten. Graag tot ziens en vriendelijke groet,

• Trip.com
Volledig restitueerbaar
1.9 km van Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre
Meer hotels in Amsterdam bekijken
Beoordeeld op 1 december 2023

Wederom een warm en hartelijk bezoek , met heerlijke gerechten, prima service in een fijne ambiance . De klassiekers als Caesar salad en de gerookte zalm zijn een fantastische basis voor het avontuur dat we hierna bij de vleesgerechten opzoeken . Lekkere wijn, veel per glas , en attente bediening !

Kamertip: Go THERE
Datum van verblijf: november 2023
General Manager, General Manager van Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 december 2023

Beste gast,
En wederom hartelijk dank voor uw terugkomst naar ons hotel en restaurant/ bar! Het doet ons plezier te vernemen dat wij wederom aan al uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Food for the heart = food for the mind!
Graag tot ziens en een fijn weekend,

Beoordeeld op 2 augustus 2023

Hartelijke ontvangst , fijne tafel toegewezen gekregen,en alle aandacht en zorg van de fantastische bediening . We aten gerookte zslm, stesk tartaar, Caesarsalad met extra kip, en daarna 2x house steak ( superzacht) en 2 bavette ( iets meer je tanden erin zetten, maar ook veel meer smaakplezier) . Lekker met groente en salade aangekleed . Voorteffelijke rode wijnkeuze dankzij hulp van de bediening . We hebben bijzonder genoten . Maar hopen stiekem toch dat de perfecte carpaccio hier ooit weer terugkomt .

Datum van verblijf: augustus 2023
General Manager, General Manager van Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2023

Beste gast,
Hartelijk dank voor uw terugkeer naar ons hotel en voor het delen van uw meer dan positieve (en smaakvolle!) ervaringen.
Het is altijd motiverend om te lezen dat uw bezoek aan ons restaurant /bar opnieuw aan al uw verwachtingen heeft kunnen voldoen. Complimenten zullen wederom intern worden gedeeld! Uw voorkeur voor de heerlijke carpaccio zal tevens onder de aandacht gebracht worden.

Graag tot ziens!

Beoordeeld op 13 maart 2023

Dankzij de gulle en goedlachse service van Pedro, Tina en Gideon hadden we wederom een fantastische avond aan t IJ. Bijzonder gesmuld van de Carpaccio, Caesarsalade en Entrecôte. En gelaafd door de lekkere wijn. Prima sfeer hier, en altijd een warm welkom en plezier met de bediening. Dank

Kamertip: Maakt niet uit waar je zit, als je hier maar 1x geweest bent
Datum van verblijf: maart 2023
General Manager, General Manager van Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2023

Beste gast,
Hartelijk dank voor het delen van uw meer dan positieve feedback, en voor uw terugkomst naar ons aangename "schiereiland"! Uw mooie complimenten zullen persoonlijk worden gedeeld ter motivatie. Wij kijken uit naar uw volgende bezoek en assisteren u graag!

Beoordeeld op 20 januari 2023 via mobiele applicatie

Leuk en groot hotel op loop afstand van het centrum en het centraal station. Wij hadden een kamer op de 18e verdieping wat een prachtig uitzicht bood over het ij en de stad. In de avond nog wat gedronken aan de bar, jammer dat deze om 23:00 al sloot. Al met al een prima hotel voor een city trip in Amsterdam

Datum van verblijf: januari 2023
General Manager, General Manager van Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 januari 2023

Beste Frank,
Hartelijk dank voor uw positieve bijdrage op TripAdvisor. Ik ben blij om te vernemen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad in ons uniek gelegen hotel aan het "IJ". Mijn excuses voor ons ongebruikelijke vroege tijdstip van sluiting.
Graag tot een volgende keer!

Beoordeeld op 21 oktober 2022

Wauw wederom een fantastische avond aan t IJ. Hartelijk welkom,fijne tafel, gezellig gecommuniceerd met de service ( al verliep het bestellen en bestelde niet geheel volgens verwachting ) . De Carpaccio was de beste ooit . Heerlijke wijnen ,ook per glas . We hebben bijzonder genoten . DANK

Kamertip: Wie durft hier heen te gaan ? : IK
Datum van verblijf: oktober 2022
General Manager, General Manager van Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 oktober 2022

Beste Ted,
Hartelijk dank voor het delen van uw mooie review! Wij zijn uiteraard heel blij en trots om te lezen dat u de beste carpaccio ooit heeft genoten in ons hotel. Complimenten zullen als altijd intern worden gedeeld. Overigens excuses voor de aangegeven minpunten; ons F&B team zal hier extra op letten.
Graag tot ziens!