12 personen bekijken dit hotel
MovenpickUS$ 181
Hotels.comUS$ 181
travelup.comUS$ 200
Beoordeeld op 15 mei 2022

Aankomst niet voorbereid voor een Diamomd member, geen kamerupgrade, geen verlening tot lounge ondanks status, kamer niet netjes (Wc-pot vol met kalk, lekkende doucheslang, etc....)..... Niet zoals het zou moeten. Vol met toeristen en geld verdienen is leidend.

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Stephan D, Overig van Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2022

Dear Xavier,

Thank you for leaving feedback regarding your stay. As discussed over the phone I am happy that you are returning to us next week. We will make sure your stay is perfect according to the Movenpick standard.

Best regards,

Stephan Damen
Front Office Amsterdam

Beoordeeld op 26 april 2022

Ik had heel hoge verwachtingen van dit hotel omdat het goede reviews krijgt en hoog scoort. Wij hadden een executive kamer met een prachtig uitzicht op het IJ. De kamer zelf vond ik niet super proper want overal lag er stof en de matras was heel hard met heel dunne hoofdkussens. Het raam stond open bij het binnenkomen van de kamer en wij kregen deze niet meer dicht. Toen wij dit gingen melden aan de receptie zou er diezelfde dag nog iemand komen om het raam te sluiten. Deze persoon is effectief naar onze kamer gekomen, maar kreeg het raam ook niet dicht. Zij gingen de volgende dag iemand sturen van de technische dienst om het raam te repareren. Wij hebben niemand gezien, dus is ons raam ons gehele verblijf open blijven staan. Gelukkig waren het warme dagen maar toch vind ik dit geen service geven aan de klanten. Het ontbijt was gelukkig wel verzorgd, met een ruim aanbod. Jammer maar ik ben teleurgesteld in mijn verblijf hier.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
General Manager, General Manager van Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2022

Beste Babs,
Hartelijk dank voor het delen van uw uitgebreide feedback. Ik heb uw diverse opmerkingen gelezen en het spijt me dat wij niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Mijn welgemeende excuses hiervoor. Uw feedback is intern gedeeld en hieruit kan ik opmaken dat mijn technische collega's na melding naar uw kamer zijn geweest en het raam hebben gesloten. Uit uw feedback maak ik op dat u het raam desondanks weer in de geopende stand heeft aangetroffen. Dit is zeker niet de intentie geweest en het te verwachte resultaat. Mocht u in de toekomst opnieuw besluiten bij ons te komen overnachten dan horen wij dat graag. Aaarzelt u niet om direct contact met ons hotel op te nemen, ik nodig u tevens uit uw (toekomstige ?) ervaringen direct met ons te delen.

Graag tot ziens en vriendelijke groet,

Beoordeeld op 18 april 2022

We hebben 2 keer een overnachting gehad. De eerste keer hadden we een schone en mooie kamer. De 2e keer een gewone kamer echter niet schoon. De vloer was niet goed gezogen, de burostoel was vuil. Op de drinkglazen waren lippenafdrukken. De gang was ook niet goed gezogen. Bij beide bezoeken was het ontbijt erg onrustig. Veel te weinig ruimte voor zoveel mensen. Akoestisch is deze ruimte slecht gedempt, erg rumoerig. Het lijkt meer op een kantine dan op een restaurant. De ontvangst (het verkrijgen van de kamer) duurde ook lang. Verder moest ik vragen om mijn tegoed voor een welkomstdrankje en bij het ophalen in de bar was er beide keren te weinig personeel en wist men niet goed wat voor soort drankje ik voor het tegoed mocht ophalen. Al met al veel geld voor weinig service.

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
General Manager, General Manager van Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 april 2022

Beste heer Meulenbroek,
Hartelijk dank voor het delen van uw feedback en voor uw tweede verblijf in ons hotel. Ik heb uw diverse opmerkingen gelezen en het spijt me om te vernemen dat wij ditmaal niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Mijn welgemeende excuses hiervoor. Het is zoals u reeds aangeeft erg druk geweest in ons hotel, met name tijdens het Paasweekend. Ik kan me voorstellen dat het tijdens de piekmomenten in het ontbijt rumoerig is geweest. Wij doen ons uiterste best om onze gasten een aangenaam verblijf te geven en betreuren het uiteraard dat wij hier niet altijd in slagen.
Mocht u besluiten in de nabije toekomst opnieuw bij ons te komen overnachten dan hoor ik dat uiteraard graag.

Beoordeeld op 7 april 2022 via mobiele applicatie

Mooi hotel op loopafstand van het centrum. Fiets huren bij een verhuurder naast het hotel is ook een optie. We kregen een kamer naast de liften, hiervan hadden we wel wat overlast. Na het melden kregen we een andere kamer, deze was echt heel stil, top service. Bagage kun je voor inchecken en na het uitchecken nog stallen zodat je nog langer van Amsterdam kan genieten. Ontbijt goed, voor elk wat wils.

Datum van verblijf: april 2022
General Manager, General Manager van Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 april 2022

Beste gast,
Hartelijk dank voor het delen van uw positieve feedback. Ik ben blij dat u een aangenaam verblijf heeft genoten in ons uniek gelegen hotel aan het "IJ", en uw aangegeven minpunt naar alle tevredenheid is opgelost. Mocht u Amsterdam in de toekomst weer aandoen dan hopen wij u opnieuw te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 5 april 2022

We verbleven twee nachten in Mövenpick. Zeer vriendelijke receptionisten bij aankomst. De kamer zelf is zeer ruim en proper, met zicht over het Ij. Alle basics waren aanwezig en de bedden waren goed.

Het onbijt was zeer uitgebreid, name it en het lag er. Wel was de buffetruimte iets te klein voor de hoeveelheid gasten. Zeer druk, en soms met rijen aanschuiven. Een dubbel buffet, of het buffet meer verspreiden zou een oplossing kunnen bieden.

Het hotel lag op 20 minuutjes wandelen van centrum Amsterdam, top locatie dus!

Datum van verblijf: april 2022
General Manager, General Manager van Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 april 2022

Beste Ruben,
Hartelijk dank voor de genomen tijd om uw positieve ervaringen met ons te delen. Ik heb uw diverse opmerkingen gelezen en ben blij dat uw eerste aanspreekpunt en ontvangen service vriendelijk is geweest. Complimenten zullen intern worden gedeeld! Het kan zoals u aangeeft heel druk zijn tijdens het ontbijt, zeker tijdens de piek momenten. Wij nemen uw suggesties van harte en zullen hier intern naar kijken.

Mocht u Amsterdam in de nabije toekomst opnieuw bezoeken; graag tot dan op onze unieke top locatie!