16 personen bekijken dit hotel
Expedia.comUS$ 218
PricelineUS$ 217
Hotels.comUS$ 218
Beoordeeld op 5 april 2022

We verbleven twee nachten in Mövenpick. Zeer vriendelijke receptionisten bij aankomst. De kamer zelf is zeer ruim en proper, met zicht over het Ij. Alle basics waren aanwezig en de bedden waren goed.

Het onbijt was zeer uitgebreid, name it en het lag er. Wel was de buffetruimte iets te klein voor de hoeveelheid gasten. Zeer druk, en soms met rijen aanschuiven. Een dubbel buffet, of het buffet meer verspreiden zou een oplossing kunnen bieden.

Het hotel lag op 20 minuutjes wandelen van centrum Amsterdam, top locatie dus!

Datum van verblijf: april 2022
General Manager, General Manager van Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 april 2022

Beste Ruben,
Hartelijk dank voor de genomen tijd om uw positieve ervaringen met ons te delen. Ik heb uw diverse opmerkingen gelezen en ben blij dat uw eerste aanspreekpunt en ontvangen service vriendelijk is geweest. Complimenten zullen intern worden gedeeld! Het kan zoals u aangeeft heel druk zijn tijdens het ontbijt, zeker tijdens de piek momenten. Wij nemen uw suggesties van harte en zullen hier intern naar kijken.

Mocht u Amsterdam in de nabije toekomst opnieuw bezoeken; graag tot dan op onze unieke top locatie!

Beoordeeld op 6 maart 2022

Ik kan niets anders zeggen dat het een top hotel was en is met vriendelijk en behulpzaam personeel het is een 4* hotel maar van mijn krijgt het 5* op een top locatie met super uitzicht op bij ons het centrum

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
General Manager, General Manager van Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2022

Beste Marcel,
Hartelijk dank voor uw mooie review! Ik ben blij dat wij aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen, complimenten zullen (bekend voor de trouwe lezer!) intern worden gedeeld!
Wij assisteren u graag in de nabije toekomst.

Beoordeeld op 26 februari 2022

Gerevancheerd! Wij komen terug!!
Na een eerdere niet goed ervaring heeft Movenpick Amsterdam de handschoen opgepakt en laten zien dat alles, echt alles top geregeld kan zijn. Aandacht, serviceniveau, oprechtheid, eerlijkheid. Zo moet het zijn. Echt een aanrader.

Kamertip: Geweldig uitzicht richting de stad. Nabij Amsterdam CS, binnenstad met metro, tram bereikbaar. Down-town Amsterdam is close!
Datum van verblijf: februari 2022
General Manager, General Manager van Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 februari 2022

Beste Alfred,
Hartelijk dank voor uw terugkeer in ons hotel en voor de genomen moeite om uw positieve ervaringen met ons te delen. Dit wordt zeer gewaardeerd! Het was een genoegen u opnieuw te mogen verwelkomen en wij kijken ernaar uit u opnieuw te mogen begroeten in ons hotel!

Beoordeeld op 25 februari 2022

Vreemd misschien voor een restaurant bezoeker , om door weer en wind ( tegenwind) de waterkant van Amsterdam op te zoeken voor een diner in het Mövenpick Hotel. Ik had en heb het er heel graag voor over. We werden wederom goedlachs en gastvrij ontvangen. De service van Arthur was bijzonder comfortabel in het communiceren, presenteren en serveren . De fantastische Caesar salade ( goede proporties, malse, sappige kleine stukjes) is van een niveau waar andere restaurants jaloers op zouden zijn. Heerlijke Carpaccio . En een voortreffelijk gegaarde en gepresenteerde Angus Ribeye maken deze zware reis ( gniffel) wederom tot een bezoek aan een oase van smaak, visueel genot/gemak en fantastische service . En wat een goed assortiment aan wijn, ook per glas . Hoera, en DANK

Kamertip: zo hoog mogelijk, om Amsterdam als Madurodam te bewonderen
Datum van verblijf: februari 2022

Beste gast,
Hartelijk dank voor uw gedetaileerd en prachtig verwoord review! Ik heb uw feedback aandachtig gelezen en dank u voor de genomen moeite om, tijdens de storm, een bezoek aan ons restaurant aan te doen. Complimenten zullen persoonlijk met Arthur en zijn team worden gedeeld! Het is ons een genoegen u een meer dan aangename culinaire avond te hebben bezorgd en wij hopen u uiteraard spoedig weer te mogen verwelkomen :-)

Beoordeeld op 9 november 2021

De prijs hoog in verhouding met bepaalde aspecten en in vergelijking met andere hotels van dit niveau. De netheid kon beter. Zo waren er nog vlekken op de zitbank van de vorige bezoekers. In het restaurant was de ene huiswijn uitgeput, de andere was een oude fles. Wel doorgaans vriendelijke mensen, lekker ontbijt.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
General Manager, General Manager van Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 november 2021

Geachte Kristof,
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen. Het spijt me om te lezen dat wij niet geheel aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen, waarvoor mijn excuses. Wij zullen hier intern naar kijken. Anderzijds ben ik blij dat u genoten heeft van ons heerlijke ontbijt en zullen complimenten intern worden gedeeld. Mocht u Amsterdam in de nabije toekomst opnieuw bezoeken dan verwelkomen wij u graag!