Beste,
We hebben heerlijk geslapen in de grote geluiddichte kamer met mooi uitzicht (alleen de bediening van het bed deed het niet). We vonden het erg jammer dat de Lifestyle studio dicht was, al helemaal omdat er op de kamer ook geen bad was. We konden ook nergens op een balkon of terras zitten in het hotel (dit werd er gezegd aan de receptie) en moesten voor sigaretje elke keer naar buiten voor het hotel.
Maar we waren vooral ontgoocheld door de roomservice. In de garnaalkroketten zat geen garnaal of zelfs geen garnaalsmaak. In de huissalade met truffel aardappel, artisjok, gerookte amandelen, soja bonen en balsamico,
zat er bijna geen artisjok, geen enkele truffel aardappel en wel veel tomaten en bieten... Het was gewoon een totaal andere salade. Toen wij dit aangeven werd er gewoon gezegd: "Yes, house salade changes a lot..".
Daarna bestellen we het kaassplankje met vijgenbrood en honing. Er is geen honing bij en het vijgenbrood, zijn gewoon 4 kleine stukjes normaal stokbrood. We willen dan een ijsje van Mövepick bestellen om 22.30, maar dan kan dat al niet meer. Toch wat vreemd op een zaterdagavond in een 4sterren Mövenpick hotel.
Mvg,
Daphne van den Blink & Anouk Fortunier