11 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 196
MovenpickUS$ 196
travelup.comUS$ 201
Beoordeeld op 25 februari 2022

Vreemd misschien voor een restaurant bezoeker , om door weer en wind ( tegenwind) de waterkant van Amsterdam op te zoeken voor een diner in het Mövenpick Hotel. Ik had en heb het er heel graag voor over. We werden wederom goedlachs en gastvrij ontvangen. De service van Arthur was bijzonder comfortabel in het communiceren, presenteren en serveren . De fantastische Caesar salade ( goede proporties, malse, sappige kleine stukjes) is van een niveau waar andere restaurants jaloers op zouden zijn. Heerlijke Carpaccio . En een voortreffelijk gegaarde en gepresenteerde Angus Ribeye maken deze zware reis ( gniffel) wederom tot een bezoek aan een oase van smaak, visueel genot/gemak en fantastische service . En wat een goed assortiment aan wijn, ook per glas . Hoera, en DANK

Kamertip: zo hoog mogelijk, om Amsterdam als Madurodam te bewonderen
Datum van verblijf: februari 2022
General Manager, General Manager van Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 februari 2022

Beste gast,
Hartelijk dank voor uw gedetaileerd en prachtig verwoord review! Ik heb uw feedback aandachtig gelezen en dank u voor de genomen moeite om, tijdens de storm, een bezoek aan ons restaurant aan te doen. Complimenten zullen persoonlijk met Arthur en zijn team worden gedeeld! Het is ons een genoegen u een meer dan aangename culinaire avond te hebben bezorgd en wij hopen u uiteraard spoedig weer te mogen verwelkomen :-)

Beoordeeld op 9 november 2021

De prijs hoog in verhouding met bepaalde aspecten en in vergelijking met andere hotels van dit niveau. De netheid kon beter. Zo waren er nog vlekken op de zitbank van de vorige bezoekers. In het restaurant was de ene huiswijn uitgeput, de andere was een oude fles. Wel doorgaans vriendelijke mensen, lekker ontbijt.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
General Manager, General Manager van Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 november 2021

Geachte Kristof,
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen. Het spijt me om te lezen dat wij niet geheel aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen, waarvoor mijn excuses. Wij zullen hier intern naar kijken. Anderzijds ben ik blij dat u genoten heeft van ons heerlijke ontbijt en zullen complimenten intern worden gedeeld. Mocht u Amsterdam in de nabije toekomst opnieuw bezoeken dan verwelkomen wij u graag!

Beoordeeld op 18 oktober 2021

Beste,

We hebben heerlijk geslapen in de grote geluiddichte kamer met mooi uitzicht (alleen de bediening van het bed deed het niet). We vonden het erg jammer dat de Lifestyle studio dicht was, al helemaal omdat er op de kamer ook geen bad was. We konden ook nergens op een balkon of terras zitten in het hotel (dit werd er gezegd aan de receptie) en moesten voor sigaretje elke keer naar buiten voor het hotel.

Maar we waren vooral ontgoocheld door de roomservice. In de garnaalkroketten zat geen garnaal of zelfs geen garnaalsmaak. In de huissalade met truffel aardappel, artisjok, gerookte amandelen, soja bonen en balsamico,
zat er bijna geen artisjok, geen enkele truffel aardappel en wel veel tomaten en bieten... Het was gewoon een totaal andere salade. Toen wij dit aangeven werd er gewoon gezegd: "Yes, house salade changes a lot..".

Daarna bestellen we het kaassplankje met vijgenbrood en honing. Er is geen honing bij en het vijgenbrood, zijn gewoon 4 kleine stukjes normaal stokbrood. We willen dan een ijsje van Mövepick bestellen om 22.30, maar dan kan dat al niet meer. Toch wat vreemd op een zaterdagavond in een 4sterren Mövenpick hotel.

Mvg,
Daphne van den Blink & Anouk Fortunier

Datum van verblijf: oktober 2021
General Manager, General Manager van Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2021

Beste mevrouw van den Blink en mevrouw Fortunier,

Hartelijk dnak voor uw recente verblijf en voor het delen van uw uitgebreide review. Ik heb uw diverse opmerkingen gelezen en het spijt me dat wij niet helemaal aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Mijn excuses hiervoor. mcoht u besluiten in de toekomst opnieuw bij ons te komen overnachten, dan assisteren wij u graag met een eventueel andere SLEEP kamer.

Tijdens uw verblijf en het mooie herfstweer, heeft mijn team het terras aan de barzijde op de begane grond voorgesteld, uit uw commentaar begrijp ik dat er verwarring is ontstaan!

Het is duidelijk dat er het één en ander is misgegaan met uw bestelling van het kaasplankje met vijgenbrood en de vermelde salade. Nogmaals, mijn excuses. Onze Room Service tijden zijn tot 22.00 uur. Ik wil u vriendelijk vragen om direct contact per mail met ons hotel op te nemen hierover.

Wij wachten uw reactie af en horen graag van u!

Beoordeeld op 16 september 2021

Wat fijn dat we hier weer terecht konden. Een unieke locatie. Amsterdam en het IJ komen hier samen. Prima ambiance, alles ruim en openlijk. Erg lekker gegeten en goed gedronken met de glimlach en service van David als kers op de taart. Dank !

Kamertip: zo hoog mogelijk
Datum van verblijf: september 2021
General Manager, General Manager van Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 september 2021

Beste gast,
Hartelijk dank voor uw recente verblijf (en terugkomst?) in ons hotel en voor het delen van uw meer dan positieve ervaringen!
Ik ben blij dat alles zo naar wens is verlopen, en zal uw complimenten aan David en ons F&B team met plezier delen!

Graag tot ziens en vriendelijke groet,

Beoordeeld op 18 augustus 2021

Heel leuke locatie, ik heb er in de avond genoten van het uitzicht op het water, gezellig om er te eten, vreselijk lekker ontbijt en heel vriendelijk en goedlachse personeel die je in de watten leggen. tot de volgende keer

Datum van verblijf: augustus 2021
General Manager, General Manager van Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2021

Beste gast,
Wat ontzettend fijn om te horen dat uw verblijf zo aangenaam en onstpannend is verlopen! Complimenten worden altijd binnen onze teams gedeeld ter motivatie.
Graag tot de volgende keer!