Gratis annuleren tot 03-02-22
PricelineUS$ 157
Hotels.comUS$ 157
ZenHotels.comUS$ 166
Beoordeeld op 9 juni 2021

Tina en Ana hebben van een klein en bescheiden terras een heerlijke plek gemaakt om te genieten van Amsterdam bij de ondergaande zon. Carpaccio was prima, de Caesar salade nog beter , en de Entrecote als hoofdgerecht was fantastisch. Smullen met een lekkere fles Rose van Tour de Mirambeau. Genoten van de gezelligheid en gastvrijheid . Met dank aan de Chef en de beide Dames !!

Kamertip: Zo hoog mogelijk
Datum van verblijf: juni 2021
General Manager, General Manager van Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juni 2021

Beste gast,
Hartelijk dank voor uw fantastische review, daar zijn we uiteraard heel blij mee! Een heerlijk hapje en drankje op ons rustige en zonnige terras, complimenten zullen persoonlijk worden gedeeld.

Graag tot ziens!

Vriendleijke groet,

Beoordeeld op 9 mei 2021 via mobiele applicatie

Na een dagje winkelen in Amsterdam besloten we om er te overnachten. Het boeken van de kamer ging heel makkelijk met de app van het hotel. Bij het inchecken kregen we een upgrade naar een suite, perfecte afsluiting na een heerlijke dag.

Datum van verblijf: mei 2021
General Manager, General Manager van Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 mei 2021

Beste heer/ mevrouw Valke,
Hartelijk dank voor uw spontane bezoek aan ons hotel, na een heerlijk dagje winkelen in Amsterdam! Wij zijn blij dat u ons comfortabele hotel heeft gekozen en dat wij geheel aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen!
Wij kijken uit naar uw volgende bezoek en heten u alvast van harte welkom!

Beoordeeld op 4 januari 2021

Dit hotel bevindt zich direct aan het IJ, met prachtig uitzicht. Toen wij er waren was er net een cruiseschip tegenover ons aa het aanleggen, wat erg fascinerend was om te zien. Het hotel heeft een uitgebreid en heerlijk ontbijtbuffet en het personeel was zeer vriendelijk. Het is stevig aan de prijs, maar daar kom je niet om heen op een dergelijke locatie. Ik zou zeker terugkomen.

Datum van verblijf: februari 2020
General Manager, General Manager van Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 januari 2021

Beste Theo,
Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaringen van februari vorig jaar! Het is fantastisch om te horen dat alles zo naar wens is geweest. Het blijft, zoals u ook aangeeft, indrukwekkend om cruiseschepen voorbij te zien komen en oog in oog te staan vanaf uw kamer en ons hotel. Mocht u uw toekomstige bezoek aan Amsterdam plannen, kijkt u eens op onze website of neemt u direct contact op met ons hotel voor de best beschikbare prijs.

Wij kijken uit naar uw komst!

Beoordeeld op 17 augustus 2020 via mobiele applicatie

Had gewone kamer geboekt en mits kleine meerprijs een junior suite geboekt. Fantastische kamer. Ook in Corona tijd een prachtig ontbijt gekregen (waren onlangs in Italië waar we dagelijks een happy meal box kregen als ontbijt). Hier vroeg personeel wat je wenste topbediening en vooral superlekker. Kan hier op gans hotel geen enkel minpuntje geven alle personeel top van housekeeping tot receptie. Zou willen zeggen tegen manager koester dit personeel toppers. Was niet de eerste keer dat we er kwamen maar zal zeker ook niet de laatste keer zijn. Misschien eens deal sluiten met parking onder hotel want 38€ per dag is nogal prijzig dit is waarschijnlijk ook de reden waarom er bijna geen auto in parking stond. Voor de twijfelaars dit hotel is ideaal gelegen ook mede door fantastisch openbaar vervoer in Nederland/

Datum van verblijf: augustus 2020
General Manager, General Manager van Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2020

Beste Hans,
Hartelijk dank voor uw aangename verblijf in ons hotel en voor het delen van uw positieve ervaringen. Uw complimenten zullen zeker binnen onze diverse teams worden gedeeld ter motivatie! Parkeren in de stad Amsterdam kan een uitdaging zijn; alternatieve opties kunt u vinden op onze website. Helaas heeft meermaals contact met de lokale authoriteiten geen soelaas geboden en houden zij zich bij het standpunt dat de prijzen voor het parkeren overeenkomstig zijn aan de tarieven op straat...

Mocht u uw toekomstige bezoek aan ons hotel plannen dan vernemen wij dit graag!

Beoordeeld op 10 juli 2020

We hadden dit hotel gekozen omdat het op loopafstand van het station ligt en vanwege het uitzicht. En het uitzicht vanaf de 18e verdieping was inderdaad geweldig. Ik had het gevoel dat het hotel erg coronaproef was, en dat er extra goed schoongemaakt werd.

Datum van verblijf: juli 2020
General Manager, General Manager van Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2020

Beste Annemiek,

Wat fijn dat u voor ons hotel heeft gekozen dankzij onze unieke en praktische ligging, en dat u zich veilig heeft gevoeld dankzij onze genomen maatregelen. Mocht u in de gelegenheid zijn Amsterdam in de toekomst te bezoeken dan verwelkomen wij u graag!