Beoordeeld op 18 januari 2018 via mobiele applicatie

2 dagen overnacht op stormachtige dagen. We waren binnen en kwamen niets tekort. Vooral vriendelijk en dienstbaar personeel.
Goede kamers en netjes verzorgt.
Mooie locatie en alle mogelijkheden voor een perfecte meeting.

Verbleef: januari 2018, reisde voor zaken
ManagerAmsterdam, General Manager van Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 januari 2018

Beste gasten,
Hartelijk dank voor uw positieve review, fijn dat u bij ons heeft overnacht tijdens de stormachtige dagen! Wij zijn natuurlijk blij om te horen dat alles zo naar wens is geweest en hopen u opnieuw te mogen verwelkomen in de toekomst, voor zowel zakelijke doeleinden als een weekend verblijf in Amsterdam.

Beoordeeld op 30 december 2017

op loopafstand van het bruisende leven van centrum Amsterdam. Mooi Hotel, vriendelijk personeel, super ontbijt, mooie, schone kamers, met een prima bed. Alle voorzieningen aanwezig. Wij hebben genoten van ons verblijf!

• Verbleef: december 2017, reisde met familie
Bedank Marcel Gerard J... V
ManagerAmsterdam, General Manager van Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 januari 2018

Beste Marcel,
Hartelijk dank voor het delen van uw meer dan positieve ervaringen in ons hotel terwijl u de mooie stad Amsterdam heeft verkend. Na een heerlijk ontbijt en een goede nachtrust
een mooi begin van uw verblijf!

Graag tot ziens,

Beoordeeld op 30 december 2017

Hotel en kamer zijn netjes , prijs van de drank in de bar is aan de hoge kant personeel is vriendelijk maar spreekt soms geen nederlands.
verder is de ligging prima.
Shuttelbusje zou iets vaker kunnen rijden zat vaak vol!

• Verbleef: december 2017, reisde met familie

Beste Willem,
Hartelijk dank voor uw positieve commentaar op TripAdvisor. Wij zijn blij om te horen dat uw verblijf naar wens is geweest. Om teleurstellingen te voorkomen raden wij ozne gasten aan de shuttle vantevoren te reserveren. Ons meertalig team assisteert u ook graag in uw eigen taal, wij kijken uit naar uw mogelijke terugkomst in ons hotel.

Beoordeeld op 19 december 2017

“We zijn helemaal blij!”, reageerden de winnaars van het Zorgsucces 2017 gisteren, nadat ze de wisselbeker in ontvangst hadden genomen. De winnaars, verpleegafdeling A2 en Fysiotherapie, kregen de prijs voor hun 'beweegproject'. We feliciteren ze van harte hiermee! Lees meer.

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Mövenpick Hotels & Resorts
ManagerAmsterdam, General Manager van Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 december 2017

Beste Ytzen,
Van harte gefeliciteerd met het winnen van uw mooie prijs binnen uw zorgafdeling!
Wij zijn blij dat wij een onderdeel mochten zijn van uw plezierige ervaringen.
Uiteraard hopen wij u opnieuw te mogen begroeten in ons rustig gelegen hotel aan de oevers van de rivier "Het IJ". Graag tot ziens!

Beoordeeld op 19 december 2017

de logeer-prijs is hoog maar aanvaardbaar,
de parkeerfaciliteit voor 1 overnachting staat prijstechnisch niet
in verhouding tot de logies-kosten en er zijn te weinig invalide plaatsen bij de liften.
de ligging van het gebouw aan het IJ en het uitzicht naar het westen is fantastisch

• Verbleef: december 2017, reisde met vrienden

Beste Jan,
Hartelijk dank voor uw tijd en voor het delen van uw ervaringen.
Wat spijtig om te lezen dat u niet op de hoogte was omtrent de parkeer mogelijkheden en alternatieven. Wanneer u parkeert in de openbare Piet Hein garage ontvangt u 15% korting op het parkeertarief wanneer u dit in het hotel afrekent. De Gemeente Amsterdam verneemt graag uw mening en suggesties met betrekking tot de invalide plaatsen zodat zij dit kunnen verbeteren! Mocht u besluiten wederom bij ons te komen overnachten, neemt u dan direct contact met ons hotel op. Wij assisteren wij u graag!