“Doen!”

Nuttige informatie: Toiletten, Activiteiten voor oudere kinderen
Attractiegegevens
Nuttige informatie: Toiletten, Activiteiten voor oudere kinderen
21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelachen en genoten van deze sterke acteerprestatie! Een leuke activiteit die je eventjes meeneemt naar het verleden van deze mooie stad. Top acteurs en een rondleiding vol verrassingen die je soms van uit je sokken doen blazen!!

Datum van activiteit: mei 2018
Amsterdam D, Guest Relations Manager van The Amsterdam Dungeon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 mei 2018

Bedankt voor je complimenten!

8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor 15 piek hadden we digitaal een kaartje vooraf gescoord. En omdat we het idee hadden dat het wel eens druk zou kunnen zijn stonden we stipt om openingstijd (11 uur) op de stoep en mochten snel nar binnen. Het is een peuke toer van ongeveer een uur langs verschillende “voorstellingen”. Erg leuk, de moeite waard.

Datum van activiteit: mei 2018
Amsterdam D, Guest Relations Manager van The Amsterdam Dungeon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2018

Bedankt voor je review, Henk.

3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

spannend , actief, leuk , schrikken , echt waar voor je geld , dit moet je echt een keer doen

Datum van activiteit: mei 2018
Amsterdam D, Guest Relations Manager van The Amsterdam Dungeon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 mei 2018

Geweldig om te horen, Ronald! Bedankt..

6 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag met een groep leerlingen bij Amsterdam Dungeon geweest. Ik was hier zelf ook nog niet eerder geweest, dus ik was zeer benieuwd omdat ik niet wist wat ik ervan kon verwachten.

Het was een bijzondere ervaring waarin de leerlingen interactief werden meegenomen in het verhaal. Sommige leerlingen vonden het toch wel erg eng waardoor ze onrustig waren. Ik begreep van een collega dat bij zijn groep een van de acteurs zijn geduld had verloren en zich (te) negatief had geuit over de kinderen en ons werk als docent.

Kort gezegd vond ik het zelf een leuke activiteit, maar ik zou het niet aanbevelen voor kinderen die bang zijn uitgevallen.

Datum van activiteit: april 2018
Bekijk meer beoordelingen
18 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks de kou Amsterdam Dungeon bezocht
Prachtige griezelige voorstellingen gezien gespeeld door prima acteurs
Elke ruimte op zich was weer erg bijzonder en vooral akelig
Je waant je in het oude Amsterdam waarbij soms bezoekers mee moeste acteren
Geweldig om zo iets te ervaren en zeker mee te beleven
Decors waren geweldig samengesteld

Gewoon even bezoeken je waant je in een heel andere wereld van die tijd

Ger & Ria

Datum van activiteit: maart 2018

Reizigers die The Amsterdam Dungeon bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In The Amsterdam Dungeon geweest? Deel je ervaringen!