“dagje Amsterdam ”

Nuttige informatie: Toiletten, Activiteiten voor oudere kinderen
Attractiegegevens
Nuttige informatie: Toiletten, Activiteiten voor oudere kinderen
3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

spannend , actief, leuk , schrikken , echt waar voor je geld , dit moet je echt een keer doen

Datum van activiteit: mei 2018
Amsterdam D, Guest Relations Manager van The Amsterdam Dungeon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 mei 2018

Geweldig om te horen, Ronald! Bedankt..

6 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag met een groep leerlingen bij Amsterdam Dungeon geweest. Ik was hier zelf ook nog niet eerder geweest, dus ik was zeer benieuwd omdat ik niet wist wat ik ervan kon verwachten.

Het was een bijzondere ervaring waarin de leerlingen interactief werden meegenomen in het verhaal. Sommige leerlingen vonden het toch wel erg eng waardoor ze onrustig waren. Ik begreep van een collega dat bij zijn groep een van de acteurs zijn geduld had verloren en zich (te) negatief had geuit over de kinderen en ons werk als docent.

Kort gezegd vond ik het zelf een leuke activiteit, maar ik zou het niet aanbevelen voor kinderen die bang zijn uitgevallen.

Datum van activiteit: april 2018
18 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks de kou Amsterdam Dungeon bezocht
Prachtige griezelige voorstellingen gezien gespeeld door prima acteurs
Elke ruimte op zich was weer erg bijzonder en vooral akelig
Je waant je in het oude Amsterdam waarbij soms bezoekers mee moeste acteren
Geweldig om zo iets te ervaren en zeker mee te beleven
Decors waren geweldig samengesteld

Gewoon even bezoeken je waant je in een heel andere wereld van die tijd

Ger & Ria

Datum van activiteit: maart 2018
16 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een must do ! Veel geschiedenis en veel entertainment ! Zeer goede cast . Van begin tot einde leuk . Af en toe een beetje schrikken omdat het licht hier en daar even uitgaat . Maar zeker geen horror . Een top attractie !

Datum van activiteit: maart 2018
Bekijk meer beoordelingen
12 februari 2018 beoordeeld

Super leuke ervaring. De acteurs spelen heel goed en het is best inter-actief. Via groupon kaartjes gekocht en voor dat geld is het zeker leuk om te doen.
Je gaat van kamer naar kamer en iedere keer gaat het verhaal verder en wordt een ander aspect uit de geschiedenis van Amsterdam verteld/beleefd.
Bij ons in de groep was ook een meisje van een jaar of 9 en die zou ik toch iets te jong vinden, een jaar of 12 is het advies volgens mij.

Datum van activiteit: februari 2018

Reizigers die The Amsterdam Dungeon bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In The Amsterdam Dungeon geweest? Deel je ervaringen!