“Super !”

Nuttige informatie: Toiletten, Activiteiten voor oudere kinderen
Attractiegegevens
Nuttige informatie: Toiletten, Activiteiten voor oudere kinderen
16 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een must do ! Veel geschiedenis en veel entertainment ! Zeer goede cast . Van begin tot einde leuk . Af en toe een beetje schrikken omdat het licht hier en daar even uitgaat . Maar zeker geen horror . Een top attractie !

Datum van activiteit: maart 2018

12 februari 2018 beoordeeld

Super leuke ervaring. De acteurs spelen heel goed en het is best inter-actief. Via groupon kaartjes gekocht en voor dat geld is het zeker leuk om te doen.
Je gaat van kamer naar kamer en iedere keer gaat het verhaal verder en wordt een ander aspect uit de geschiedenis van Amsterdam verteld/beleefd.
Bij ons in de groep was ook een meisje van een jaar of 9 en die zou ik toch iets te jong vinden, een jaar of 12 is het advies volgens mij.

Datum van activiteit: februari 2018
27 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Toch maar besloten om dit te doen, werden eerst door dame benaderd met kortingskaart.. uiteindelijk via veiling mooie korting kunnen bemachtigen.
Had me er eerst wat anders van voorgesteld, dacht dat we er meer doorheen moesten lopen, maar je werd er eg doorheen gesleept. De acteurs speelde eg goed, t was verrassend spannend en gegarandeerd schrikken. De interactie met t publiek deden ze ook goed, je werd mee in de act genomen. Complimenten hoor! Is wat anders dan een gewoon spookhuisje

5 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed en verrassend. De acteurs spelen hun rol zeer goed. Reken op lachen en schrikken! Er wordt voor veel interactie gezorgd. Niet geschikt voor kleine kinderen mijn inziens wegens het schrikeffect. Een bezoek heeft bij ons toch twee uur geduurd.

Datum van activiteit: januari 2018
Amsterdam D, Public Relations Manager van The Amsterdam Dungeon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2018

Bedankt voor je review! Ik zal je complimenten doorgeven aan onze acteurs, wellicht dat ze minder een hekel aan mensen krijgen... >:(

Bekijk meer beoordelingen
5 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Grappige en soms schrikwekkende tour.
Over het verleden van Amsterdam.
Met leuke en verassende wendingen gebracht.

Reizigers die The Amsterdam Dungeon bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In The Amsterdam Dungeon geweest? Deel je ervaringen!