“Verrassend leuk uitje”

Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen, Toiletten
Attractiegegevens
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen, Toiletten
29 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In iedere ruimte sta je weer voor een verrassing. Af en toe behoorlijk schrikken. Erg leuk. Publiek wordt op een leuke manier betrokken.
Zeer de moeite waard.

Datum van activiteit: december 2017

16 december 2017 beoordeeld

Goed en afwisselend toneelspel brengt je terug in de tijd. Hoog efteling gehalte. Binnenkomst bij de balie is wat minder. Maar ja dat ligt er natuurlijk aan wie er op dat moment zit. Het winkeltje is ook mooi ingericht. Ik zou wat meer muziek inzetten in winkel. In het begin wordt je opgesloten in een kerker. Het kan lang duren voordat je wordt opgehaald. Dus dan zie je de video-projectie op de muur vaker dan je wilt. Maar enfin, het duurt korter dan bij de Efteling. En toneelspel en ervaringen zijn het wachten waard.

Datum van activiteit: december 2017
26 november 2017 beoordeeld

Samen met mijn dochter van 11 geweest. Een geweldige belevenis. Spannend , grappig en vol met verrassing-elementen. Acteurs waren geweldig. Absoluut gaan.
Een interactieve belevenis.
Goed te combineren met shoppen omdat het ongeveer 90 minuten duurt.

Datum van activiteit: november 2017
25 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goede acteurs, die het goed uitleggen. Zeer interactief wat we ook wel leuk vonden. Op het einde krijg je een drankje, wat dan een leuke afsluiter is en om te bekomen

Datum van activiteit: november 2017
Bekijk meer beoordelingen
20 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben ondertussen al 4x naar Amsterdam dungeon geweest maar blijf het helemaal geweldig vinden! Je wordt door verschillende gruwelijkheden rondgeleid van de middeleeuwen in Amsterdam. Denk aan de V.O.C. / de pest / martelingen enz.. in elke kamer zijn acteurs aanwezig die interactief iets vertellen over wat er gebeurd maar altijd op een manier alsof jij deelneemt aan de gebeurtenis. Zo kom je in een rechtbank en wordt steeds iemand anders voor geroepen. De tour kan je zowel in het Engels als Nederlands volgen. Het is zeker een aanrader!

Datum van activiteit: december 2016
Amsterdam D, The Dungeon Keeper van The Amsterdam Dungeon van The Amsterdam Dungeon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 november 2017

Bedankt voor je positiviteit... ik word er bijna misselijk van! We wachten met smart op je vijfde bezoek, zodat we je kunnen pakken! #krijgdepest

Reizigers die The Amsterdam Dungeon bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In The Amsterdam Dungeon geweest? Deel je ervaringen!