Vandaag geopend: 11:00 - 19:00

vanaf US$ 22,96
vanaf US$ 18,37
vanaf US$ 22,96
Beoordeeld op 25 november 2017 via mobiele applicatie

Heel goede acteurs, die het goed uitleggen. Zeer interactief wat we ook wel leuk vonden. Op het einde krijg je een drankje, wat dan een leuke afsluiter is en om te bekomen

Beoordeeld op 20 november 2017 via mobiele applicatie

Ik ben ondertussen al 4x naar Amsterdam dungeon geweest maar blijf het helemaal geweldig vinden! Je wordt door verschillende gruwelijkheden rondgeleid van de middeleeuwen in Amsterdam. Denk aan de V.O.C. / de pest / martelingen enz.. in elke kamer zijn acteurs aanwezig die interactief iets vertellen over wat er gebeurd maar altijd op een manier alsof jij deelneemt aan de gebeurtenis. Zo kom je in een rechtbank en wordt steeds iemand anders voor geroepen. De tour kan je zowel in het Engels als Nederlands volgen. Het is zeker een aanrader!

Datum van activiteit: december 2016
Amsterdam D, The Dungeon Keeper van The Amsterdam Dungeon van The Amsterdam Dungeon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 november 2017

Bedankt voor je positiviteit... ik word er bijna misselijk van! We wachten met smart op je vijfde bezoek, zodat we je kunnen pakken! #krijgdepest

Beoordeeld op 4 november 2017

Goede acteurs. Vanaf het moment dat je binnenkomt, nemen ze je al mee in hun verhaal!
Super gedaan allemaal!

Beoordeeld op 4 november 2017 via mobiele applicatie

Vandaag met het gezin The Amsterdam Dungeons bezocht. In het begin wat sceptisch maar deze club heeft ons zeer positief verrast. Mooie verhaallijn, hier en daar behoorlijk schrikken en als afsluiter een drankje. Absolute aanrader als je Amsterdam bezoekt. Doe zo voort

Beoordeeld op 27 oktober 2017 via mobiele applicatie

Het was het geld waard fantastische crew die je ontvangt acteurs doen het fantastisch ook wordt je er als bezoeker op een leuke manier bij betrokken en er schuilt ook nog wat geschiedenis in

Datum van activiteit: oktober 2017

Had je het gevoel dat je er op een leuke manier bij betrokken werd? Dan hebben we toch iets verkeerd gedaan, het is niet de bedoeling om het leuk te maken! #krijgdepest