“Fantastisch”

Nuttige informatie: Toiletten, Activiteiten voor oudere kinderen
Attractiegegevens
Nuttige informatie: Toiletten, Activiteiten voor oudere kinderen
27 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was het geld waard fantastische crew die je ontvangt acteurs doen het fantastisch ook wordt je er als bezoeker op een leuke manier bij betrokken en er schuilt ook nog wat geschiedenis in

Datum van activiteit: oktober 2017
Amsterdam D, The Dungeon Keeper van The Amsterdam Dungeon van The Amsterdam Dungeon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 november 2017

Had je het gevoel dat je er op een leuke manier bij betrokken werd? Dan hebben we toch iets verkeerd gedaan, het is niet de bedoeling om het leuk te maken! #krijgdepest

14 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuk opgezet 'historisch' spektakel. Acteurs spelen leuk en betrekken publiek. Het verhaal speelt zich af in verschillende ruimtes en je wordt telkens na een interactieve act geleid naar een volgende plek.

Datum van activiteit: oktober 2017
1 oktober 2017 beoordeeld

Zeker de moeite waard, tickets gekocht via Groupon dit scheelde aanzienlijk. Acteurs spelen een uitstekende rol en raken gelukkig de deelnemers niet aan.
De gemaakte foto die na afloop is te koop vonden wij wel erg duur.

Datum van activiteit: september 2017
19 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb m'n vriend mee naar binnen gesleurd en heb me uiterst vermaakt! Eng vond ik het niet, maar de interactie met de acteurs was leuk en ze hebben een leuk gevoel voor humor. Al vond ik 22€ wel wat prijzig, pas achteraf gezien dat je via sommige wegen korting kon krijgen. Ook bieden ze je een boekje aan in het begin met de verhalen die verteld zullen worden, maar ze zeggen er wel niet bij dat als je de foto's koopt die ze van je trekken (ook 20€), die verhaaltjes ook in het fotoboek zitten.

Maar even aan de actrices: top dat jullie m'n vriend telkens als slachtoffer kozen! Ik heb in tijden niet zo gelachen!

Datum van activiteit: september 2017

Wat goed dat je je vriend mee naar binnen hebt GESLEURD, zo hoort het! Een echte Nederlander, ik hoor het al, die houden nu eenmaal van kortingen. Ik zal je complimenten doorgeven aan de actrices, alleen de dames, de acteurs verdienen geen complimenten!

Bekijk meer beoordelingen
30 augustus 2017 beoordeeld

Later op de avond is deze activiteit goedkoper! Je koopt best je tickets op voorhand online of in een activiteitenwinkel 100 meter verder. Wie wil kan de activiteit combineren met een bootvaart of een bezoek aan madame Tussauds of beiden.
De Dungeon zelf was griezelig maar ook grappig. Heel jonge kinderen zouden we er toch niet in meenemen... Het lijkt of je er snel door bent, maar je bent toch wel iets langer dan een uur zoet.

Datum van activiteit: augustus 2017
Amsterdam D, The Dungeon Keeper van The Amsterdam Dungeon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2017

Wat een prachtige woorden Leen! En heerlijk hollands om de tip over goedkopere kaarten te delen... we zijn trots op je.
Mocht je ooit nog terugkomen doen we misschien iets aardiger tegen jou dan tegen anderen.... misschien

Reizigers die The Amsterdam Dungeon bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In The Amsterdam Dungeon geweest? Deel je ervaringen!