Vandaag geopend: 11:00 - 19:00

vanaf US$ 22,50
vanaf US$ 18,50
vanaf US$ 24,20
Beoordeeld op 7 juli 2017 via mobiele applicatie

We hadden combi kaarten gekocht voor dungeon en madam t. Toen we daar kwamen moesten €3 p/p extra betalen, daar was niets van gezegd. We zijn niet gegaan en netjes geld terug gekregen

Datum van activiteit: juli 2017
Amsterdam D, The Dungeon Keeper van The Amsterdam Dungeon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2017

Dankjewel voor je reactie André!
Het is absoluut niet goed dat onze ketters je niet geinformeerd hebben over de extra kosten die er op vrijdag en zaterdag zijn in de avond. (Je krijgt er namelijk een extra show en drankje voor terug!)
We zullen de beul er op af sturen voor een passende straf!
Gelukkig is er nog een lopend lijk geweest die zo slim is geweest om je geld terug te geven!
Hopelijk zien we je snel nog een keer terug, dan kun je zelf ervaren hoe leuk spanning kan zijn.

Beoordeeld op 15 juni 2017

Heel goed opgezet, vriendelijk personeel spreken meerdere talen.

Het geheel is erg goed en er zitten vele schrik momenten in.
Het verhaal verteld door medewerkers die personen uitbeelden is goed en de medewerkers doen het zeker erg goed.
Aanrader als je eens wilt griezelen en meer wilt weten over de gruwelen van Amsterdam in de vroegere tijden

Datum van activiteit: juni 2017
Amsterdam D, Guest Relations Manager van The Amsterdam Dungeon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juli 2017

Beste Bezoeker,

Bedankt voor je reactie en je positieve feedback. Zien wij je gauw weer terug?

Grt,

Beoordeeld op 7 juni 2017 via mobiele applicatie

Zeker wel een aanrader als je een dagje uit bent in Amsterdam. Het verteld de geschiedenis van Amsterdam op een humoristische horror manier. Ook wordt tijdens de optredens de toeschouwers erbij betrokken zeker een aanrader.

Datum van activiteit: juni 2017
Amsterdam D, Guest Relations Manager van The Amsterdam Dungeon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juni 2017

Dear Visitor,

Thank you for your 4 stars and for your feedback. We are glad to hear that you had a good time. We hope to see you soon.

Beoordeeld op 24 mei 2017

ook griezelig... Leuke dingen... en om foto's te maken.

Wel apart...

Trouwens in Londen heb je er ook een.. Het komt daar vandaan..

Gr. Jack Gravemaker uit Middelburg

Datum van activiteit: mei 2017

Dear Visitor,

Thank you for your 5 stars and for your feedback. We are glad to hear that you had a good time. We hope to see you soon.

Beoordeeld op 13 mei 2017 via mobiele applicatie

Als verassing had ik vandaag kaartjes op de kop getikt en ben ik samen met mijn vriend naar Amsterdam afgereisd. Ik ben in het verleden al in de dungeon geweest. Toen vond ik het erg verrassend dat er een achtbaan in de dungeon was. Dat was me helaas erg tegengevallen en vond ik echt heel erg jammer.
De nieuwe onderdelen en de sfeer blijft spannend en gezellig.

Datum van activiteit: mei 2017