“Amsterdam Dungeon - April 2017”
Beoordeling van The Amsterdam Dungeon

Attractiegegevens
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen, Toiletten
29 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echte aanrader!
Erg leuke, grappige maar ook griezelige shows!
De acteurs betrokken ons er ook erg goed bij, net alsof we terug in de geschiedenis zijn gekropen.

Datum van activiteit: april 2017
Amsterdam D, Guest Relations Manager van The Amsterdam Dungeon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 mei 2017

Dear Visitor,

Thank you for your feedback. We are glad to hear that you had a good time. We hope to see you soon.

Kind regards,

13 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

The Dungeons zorgen voor een leuke afwisseling als je tijdens je bezoek in Amsterdam al enkele musea aandeed. Op een grappige, educatieve en interactieve manier neemt een team van geweldige acteurs je mee door honderden jaren lugubere, sinistere en occulte geschiedenis van de Lage Landen. Er is steeds een Engelstalige en een Nederlandstalige tour voorzien, en desalniettemin we slechts met 6 Nederlanders waren, slaagden The Dungeons erin om ook ons met grandioze overtuiging mee te slepen in het verhaal. Van heksenverbrandingen tot oneindige spiegelpaleizen tot wandelende lijken en een dreigende inquisitie... Amsterdam Dungeons is een totaalervaring die zeker niet te missen is tijdens je bezoek.

Datum van activiteit: april 2017
Amsterdam D, Guest Relations Manager van The Amsterdam Dungeon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 april 2017

Beste Bezoeker,

Bedankt voor je bericht en voor de 4 sterren. Zien wij je gauw terug?

Grt,

1 april 2017 beoordeeld

The Amsterdam Dungeon ligt op een mooie plek en is lekker eng!
Ik vond het té eng, dus voordat we naar beneden gingen ging ik al naar buiten!
Ik ben met alle eerste klassen van mijn school geweest!
Er kwamen zelfs 2 meiden huilend naar buiten!
Eng, maar leuk!

Datum van activiteit: januari 2017

Beste Bezoeker,

Bedankt voor je bericht! Tot gauw!

Grt,

13 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zonder verwachting bezoek gebracht en aangenaam verrast. Het is een show waar je doorheen loopt en betrokken wordt in de voorstelling. Echt griezelig is het niet dus ook voor jongere kinderen geschikt

Datum van activiteit: mei 2016
Amsterdam D, Guest Relations Manager van The Amsterdam Dungeon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 maart 2017

Dear Visitor,

Kind regards,

Bekijk meer beoordelingen
8 maart 2017 beoordeeld

Samen met mijn vriendin de Dungeons ingegaan en een hoop geleerd over interessante verhalen uit de Nederlandse geschiedenis. Het decor is heel knap gemaakt en de acteurs zijn overtuigend en enthousiast. Zeker een aanrader!

Datum van activiteit: augustus 2016

Beste Bezoeker,

Bedankt voor je feedback.

grt,

Reizigers die The Amsterdam Dungeon bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In The Amsterdam Dungeon geweest? Deel je ervaringen!