Vandaag geopend: 11:00 - 19:00

vanaf US$ 23,00
vanaf US$ 24,15
vanaf US$ 14,95
Beoordeeld op 8 maart 2017

Samen met mijn vriendin de Dungeons ingegaan en een hoop geleerd over interessante verhalen uit de Nederlandse geschiedenis. Het decor is heel knap gemaakt en de acteurs zijn overtuigend en enthousiast. Zeker een aanrader!

Datum van activiteit: augustus 2016
Amsterdam D, Guest Relations Manager van The Amsterdam Dungeon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 maart 2017

Beste Bezoeker,

Bedankt voor je feedback.

grt,

Beoordeeld op 6 maart 2017 via mobiele applicatie

Heb hier maar 1 woord voor: wauw! Echt een fantastische ervaring. Wij hadden tickets gewonnen via VakantieVeilingen en wisten niet goed wat we ervan moesten verwachten. Maar wij waren zeer aangenaam verrast!

De acteurs waren echt ontzettend goed en bleven wat er ook gebeurde of gezegd werd in hun rol, chapeau! Niet heel erg griezelig maar wij zijn toch een aantal keer erg hard geschrokken. Een goede afwisseling tussen humor en griezelen. Er wordt op een leuke manier meer verteld over het gruwelijke van de Dungeons en verrassingen kwamen uit elke hoek. Echt een aanrader!

Datum van activiteit: maart 2017
Amsterdam D, Guest Relations Manager van The Amsterdam Dungeon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2017

Beste Bezoeker,

Bedankt voor je feedback. Wat leuk om te horen dat jullie een leuke tijd hebben gehad met ons.

Grt,

Beoordeeld op 28 februari 2017 via mobiele applicatie

De Dungeon is een leuke bestemming voor anderhalf uur plezier. De acteurs doen het leuk en de inrichting is erg leuk en past bij het verhaal.
Het is niet heel griezelig, maar wel onderhoudend.

Datum van activiteit: februari 2017

Beste Bezoeker,

Bedankt voor je feedback. Wat leuk om te horen dat jullie een leuke tijd hebben gehad. Zien wij jullie snel terug?

Grt,

Beoordeeld op 11 februari 2017

Vol verwachting en spanning gingen we de cel in. Omdat we graag met de Nederlandse acteurs dit spektakel wilde ondergaan moesten we even wachten.
Toen het onze tijd was werden we meegenomen de onderaardse (dachten we) kelders in.
Er waren leuke schrikeffecten en daarnaast gelegenheden genoeg om zelf in te vullen wat er nog meer te schrikken zou kunnen komen, echter die bleven uit.
Omdat wij met een kleine groep waren (6) kwamen we wel allemaal apart aan de beurt om eens flink te grazen genomen te worden.
Hoe het gebeurt weet ik niet maar de acteurs staan in verbinding met elkaar want weten soms dingen die je niet verwacht.
Erg leuk opgezet, gezien de tijd hoe lang het al bestaat ziet het er prima onderhouden uit.
Absoluut de moeite waard om eens de kelders in te duiken, het was wel minder “eng” dan ik verwacht had.
Jammer dat de foto's zo duur zijn, maak deze de helft van de prijs en je verkoopt ze allemaal.

Datum van activiteit: februari 2017
Amsterdam D, Guest Relations Manager van The Amsterdam Dungeon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 februari 2017

Hallo Bezoeker,

Bedankt voor je feedback. Zien wij je gauw terug?

Groet,

Beoordeeld op 11 januari 2017

Leuk uitje zeker met de kids. Goed te combineren met bezoek aan Madam Tussaud.
Het is wel lopend dus voor mindervalide medemensen moeilijk tot geheel niet te bereiken wat jammer is omdat het zeker de moeite loont hier eens binnen te kijken. Historie op een spannende, humorvolle wijze weergegeven door een enthousiaste cast van toneelspelers. Combitickets Dungeon met Madam Tussaud aan te raden.

Datum van activiteit: april 2016
Amsterdam D, Public Relations Manager van The Amsterdam Dungeon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 januari 2017

Dear Visitor,

Thank you for your feedback. We are glad to hear that you had a good time. We hope to see you soon.

Kind regards,