“Sfeervol”

Geclassificeerd als nr. 1.392 van 4.906 Restaurants in Amsterdam
Dineropties: Na sluitingstijd
Wijk: Centrum
18 maart 2019 beoordeeld

Sfeervolle pub! Gezellig en een goede bediening. Je kan er lekkere hapjes bestellen. Ik heb een top avond gehad!

Datum van bezoek: maart 2019

1 april 2018 beoordeeld

Hebben hier een heerlijke hamburger gegeten en zelfs guinness gedronken ! Super vriendelijke en heel erg vlotte bediening !

Datum van bezoek: februari 2018
18 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Even wat eten...... een Engelse pub altijd goed.
Het was vol en druk!
We vonden een plaatsje. Werden perfect geholpen. Twee soorten bier en twee porties fish and chips.
Ook dit stond snel op tafel en was prima.
Vele TV schermen met sport stonden aan. Het publiek, jong - luidruchtig maar o zo gezellig en leuk.
We mochten € 42,00 afrekenen wat wa graag deden.

Datum van bezoek: november 2017
5 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg gezellig, goede bediening en erg gezellig om bij de banken wat flessen en bittergarnituur te bestellen. Topavond!!!

Datum van bezoek: november 2017
3 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was redelijk weer er waren 5 bezette tafeltjes op het terras. We wilden even rustig zakelijk zitten. De mensen die langs liepen, zagen ons niet. Na 15 minuten besloten we ergens anders te gaan lunchen...

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Three Sisters Pub Amsterdam bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

Amsterdam, Noord-Holland

In Three Sisters Pub Amsterdam geweest? Deel je ervaringen!