3 personen bekijken dit hotel
travelup.comUS$ 150
ZenHotels.comUS$ 156
Beoordeeld op 1 juli 2021 via mobiele applicatie

Het was echt supergoed!
Supermooi hotel, netjes en gezellig
De kamer die wij hadden was zonder uitzicht maar de kamer was echt super alles erop en eraan daar kunnen vele hotels aan tippen!
Het was schoon! Lekker bed, superfijne douche en een groot bad!
Ook stond er een nespressoapparaat er waren glazen kopjes een minibar het ontbrak echt nergens aan
Het personeel was allemaal super vriendelijk
En de locatie was ook nog eens top !
Wij hebben alleen maar positieve dingen en komen zeker terug voor een bezoekje aan Amsterdam!

Datum van verblijf: mei 2021
Marketing Vondel Hotels, Guest Services / Front Office van Hotel De Hallen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juli 2021

Beste Leandran,

Bedankt voor uw recente verblijf bij Hotel De Hallen. Het is erg fijn om uw mooie woorden te lezen over Hotel De Hallen en het personeel. Nogmaals wil ik u bedanken voor uw mooie score, en voor de tijd die u heeft genomen om uw ervaringen te delen. Graag verwelkomen wij u nog een keer in ons hotel.

Dmitrijs
Receptie Hotel de Hallen

Beoordeeld op 21 april 2021

Fijne kamer. Goed bed. Heerlijke douche. s'Ochtends hebben we gebruik gemaakt van de Nespresso machine..
Van de koelkast hebben we geen gebruik gemaakt.
Het terras voor het hotel is geweldig! Zelfs tijdens Corona hebben we in de zon met elkaar een glas wijn gedronken

Datum van verblijf: april 2021
Marketing Vondel Hotels, Guest Services / Front Office van Hotel De Hallen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 april 2021

Beste Discover259988,

Hel erg bedankt voor u verblijf in ons Hotel! We waarderen het enorm wanneer onze gasten een review schrijven.
We zijn erg blij om t horen dat jullie een heerlijk verblijf hebben gehad. We hopen jullie in de toekomst weer te mogen verwelkomen, en dan eindelijk weer met een wijntje en bediening op het terras.

Vriendelijke groet,

Titia Receptie Hotel De Hallen

Beoordeeld op 2 april 2021 via mobiele applicatie

Op aanraden van familie en kennissen, heb ook ik en mijn dochtertje de geweldige service van dit hotel mogen meemaken. De ligging van dit hotel is overigens uitstekend. Je bent in no time in de stad en alle winkels die je nodig hebt in de buurt. Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: april 2021
Marketing Vondel Hotels, Guest Services / Front Office van Hotel De Hallen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 april 2021

Beste Camii,
Bedankt voor uw recente verblijf bij Hotel De Hallen. Het is erg fijn om uw mooie woorden te lezen over Hotel De Hallen. Nogmaals wil ik u bedanken voor uw mooie score, en voor de tijd die u heeft genomen om uw ervaringen te delen.
Graag verwelkomen wij u nog een keer in ons hotel.
Dmitrijs
Receptie Hotel de Hallen

Beoordeeld op 21 maart 2021

Hotel was supermooi, modern en schoon. Kamer zonder raam, was alsnog erg fijn. Mooie badkamer en de kamer was leuk ingericht. De receptionist was ook heel vriendelijk. Ivm corona konden wij avondeten bestellen via thuisbezorgd. Ontbijt(tasje ivm corona) was erg simpel: sapje, croissant, mini muffin en een bakje yoghurt. Je kunt misschien beter zelf wat halen. Wij hadden een love getaway pakket. De fles bubbels en chocolatjes waren lekker, maar verwacht niet te veel van de rozenblaadjes en ballonnen. Maar ik zou hier zeker weer boeken!

Datum van verblijf: maart 2021
Marketing Vondel Hotels, Guest Services / Front Office van Hotel De Hallen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 maart 2021

Dear Ms. Izaphine,

Thank you for such a great review and for your generous words!

We are happy to have achieved your expectations and to have given you the service and experience we always aim for.

Thank you for staying at Hotel De Hallen, we would be thrilled to welcome you again!

Warm regards,
Saikat Barua
Team Hotel De Hallen

Beoordeeld op 16 maart 2021

We zijn zeer vriendelijk ontvangen, hadden een fijne, schone kamer en het bed sliep goed. Ook is de locatie perfect en het ontbijt dat ‘s ochtends voor de deur werd gezet was prima.
De kamer was beetje warm, maar dat mocht de pret verder niet drukken. Heel fijn hotel.

Datum van verblijf: maart 2021
Marketing Vondel Hotels, Guest Services / Front Office van Hotel De Hallen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2021

Beste Ragnah

Goed om te horen dat hebt je en gelukkig en gezellig tijd bij ons gehad.
We kijken naar uit u nogmaals te verwelkomen in het hotel .

Hugo Reception Team Hotel De Hallen