3 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 117
TravelocityUS$ 117
travelup.comUS$ 152
Beoordeeld op 4 november 2020 via mobiele applicatie

In coronatijd kan er heel veel niet. Wij hadden een overnachting geboekt met 3 gangen diner en ontbijt.
Heerlijke kamer, schoon met een lekkere ruime badkamer. We kregen een drankje in de bar, daarna een heel lekker diner in het restaurant. De dame en heer die de receptie/bar en het restaurant voor hun rekening namen waren erg vriendelijk en gastvrij. Het ontbijt gezien de corona-omstandigheden helemaal goed. Wij hebben een heerlijk verblijf gehad! Voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: oktober 2020
Marketing Vondel Hotels, Guest Services / Front Office van Hotel De Hallen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 november 2020

Beste gab47,

Bedankt voor de review van uw verblijf in Hotel de Hallen. We zijn blij om te lezen dat u tevreden was met de kamer, het restaurant, het diner en in het speciaal het personeel.
Wij zullen uw complimenten delen met het team.
We kijken er naar uit u nogmaals te verwelkomen in het hotel!

Cézanne
Receptie Hotel de Hallen

Beoordeeld op 22 oktober 2020 via mobiele applicatie

Wij hebben heerlijk genoten.
Mooi interieur in de vroegere tram remise.
Het personeel was zeer vriendelijk.
De kamer zeer mooi ingericht, heerlijk bed en lekkere kussens.
Het was hygiënisch.
Dit was 'my style of hotel'!
Een echte aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2020
Marketing Vondel Hotels, Guest Services / Front Office van Hotel De Hallen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 oktober 2020

Dear Valuable Guest,

Thank you for the wonderful review!

It is a pleasure to know how much you enjoyed your time with us. We truly appreciate your generous words, especially towards our staff, hotel design, and rooms.

We hope to have the pleasure of welcoming you again on your next trip to Amsterdam!

Warm regards,
Team Hotel De Hallen

Beoordeeld op 30 september 2020

Gezellig en hip hotel, vriendelijke receptionisten en een super goede locatie! We kregen een upgrade van de kamer, wat mooi meegenomen was. De kamer gaf uit op de binnenplaats, wat wel wat raar was... maar helemaal geen last gehad van lawaai etc. Integendeel, we hebben super goed geslapen!

Datum van verblijf: september 2020
Marketing Vondel Hotels, Guest Services / Front Office van Hotel De Hallen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 oktober 2020

Beste CarolinePham,

Bedankt dat u de tijd nam om een review te plaatsen! We zijn blij te lezen dat u tevreden was met de ligging en kamers. Hopelijk mogen we u nogmaals verwelkomen in het hotel!

Receptie Hotel de Hallen

Beoordeeld op 27 september 2020 via mobiele applicatie

Heerlijk geslapen!! Supervriendelijke staff.
Snelle check in en mooie, sfeervolle en superschone kamers.

Bedden lagen erg goed met fijne dubbele kussens!

Badkamer ziet er leuk uit en stort douche is heerlijk.

Sliepen op de 2de verdieping en was heerlijk rustig.

Aanrader om amsterdam west (gezellig stadsdeel!) En vanaf daar heel adam te verkennen.

Datum van verblijf: september 2020
Marketing Vondel Hotels, Guest Services / Front Office van Hotel De Hallen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2020

Dear AlikedJ2,

Thank you for the wonderful review!

It is a pleasure to know how much you enjoyed your time with us. We truly appreciate your generous words, especially towards our staff, hotel design and rooms.

Warm regards,
Team Hotel De Halle

Beoordeeld op 6 augustus 2020 via mobiele applicatie

Heel net hotel met goede service. Heel goede locatie, binnen kwartiertje met de fiets ben je bij alle highlights. En savonds lekker uit de drukte slapen. Kamer erg netjes met een lekkere douche. Zeker een aanrader voor iedereen.

Datum van verblijf: augustus 2020
Marketing Vondel Hotels, General Manager van Hotel De Hallen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2020

Beste Belangrijke gast,
Bedankt voor uw recente verblijf bij Hotel De Hallen. Het is erg fijn om uw mooie woorden te lezen over Hotel De Hallen. Nogmaals wil ik u bedanken voor uw mooie score, en voor de tijd die u heeft genomen om uw ervaringen te delen. Graag verwelkomen wij u nog een keer in ons hotel. Met vriendelijke groet, Team Hotel de Hallen.