“Een echte aanrader!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 15 websites!
Hotel De Hallen
Beoordeeld als nr. 30 van 371 hotels in Amsterdam
7 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel blij verrast door dit hotel. Erg mooie design inrichting, fijne ontvangst door Mihai. Verder was de kamer prettig ruim, het bed lag heerlijk en zeer goede voorzieningen. De locatie is optimaal, in een gezellige wijk net buiten het drukke stadscentrum, maar op beloopbare afstand van de meeste bezienswaardigheden en de hippe hotspots in Amsterdam. De hotelbar overigens ook echt de moeite waard, drankjes van zeer goede kwaliteit. Kortom, erg genoten van ons verblijf. Een echte aanrader!

Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner
Management_VH, Receptionist van Hotel De Hallen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 maart 2017

Beste mevrouw Krijnen,

Bedankt voor uw bezoek en bedankt voor het plaatsen van deze leuke review. We zijn erg blij om te horen dat alles naar wens was. We hopen uw nog te kunnen verwelkomen op uw volgende verblijf in Amsterdam.

Team hotel De Hallen
Titia

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Hotel De Hallen
Bekijk de nieuwste beoordelingen

4 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuk hotel! Het is niet groot maar dat vonden wij juist fijn. De ligging is perfect. De hallen zijn hip and happening. De kanarie club en de foodhallen zijn leuk! Op loopafstand van de 9 straatjes en de Jordaan. Nette kamers, groot genoeg en een heerlijk groot bad. Echt top! Enig minpunt: wij konden de ingang niet goed vinden, dit was erg onduidelijk. Parkeren in de parkeergarage onder de Hallen. 27€ per nacht dus duur.

Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner
Management_VH, Reception van Hotel De Hallen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 maart 2017

Beste MdB1986.

Als allereerst hartelijk bedankt voor uw keuze in Hotel de Hallen, tijdens uw verblijf in Amsterdam. Wij zijn erg blij om te zien dat een fijn verblijf heeft gehad, dat u tevreden was met de locatie en met onze kamer. Helaas mogen wij van de gemeente geen grote reclame borden ophangen of neer zetten vandaar dat we grote vlaggen hebben op ons gebouw. Ik zal uw feedback zeker doorgeven aan het Management team. Nogmaals hartelijk bedankt voor uw verblijf en wij kijken er naar uit u weer te mogen verwelkomen.

Stephanie Markovic - Team Hotel de Hallen

28 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ons verblijf was goed. Hotel is leuk aangekleed. Kamer was netjes en schoon. Ontbijt was uitgebreid, vers en servicegericht. Welkomst en receptie was overigens enthousiast en vriendelijk. Locatie naast de foodhallen is top.

Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
Management_VH, Reception van Hotel De Hallen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 maart 2017

Dear Dana,

Thank you for your stay at Hotel De Hallen, we are happy to read that you have enjoyed your stay and sharing your wonderful review to other fellow travelers. We hope we can welcome you for your next stay in Amsterdam.

Kind regards,
Mihai
Team Hotel De Hallen

13 februari 2017 beoordeeld

Dit hotel heeft zowat alles wat we zoeken : goede locatie net buiten het toeristisch centrum, mooie inrichting, voldoende grote kamer met mooie, grote badkamer, vriendelijk personeel, betaalbare parking onder hotel, gezellige zithoeken, bar en restaurant, centrum op wandelafstand of snel via openbaar vervoer, lekker ontbijt, ...

• Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
Management_VH, Front Office Agent van Hotel De Hallen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 februari 2017

Beste Frankex,

Onzettend bedankt voor uw bezoek en het plaasten van deze leuke review! We zijn erg blij om te horen dat we er twee fans bij hebben. Dat delen we natuurlijk ook graag met het hele team van Hotel De Hallen. We kijken er naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen.

Fijne dag!
Met vriendelijke groeten,
Michelle - Team Hotel De Hallen

31 januari 2017 beoordeeld

Het was een gezellig hotel.
De kamer was ook heel proper, alles tip top in orde.
De bedden waren zeer goed en zacht.
Ontbijt was lekker en uitgebreid.
Enkel spijtig dat je de geluiden van op de gang zo goed hoort.

• Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
Management_VH, Frontoffice van Hotel De Hallen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 februari 2017

Beste mevrouw Linette,

Team hotel De Hallen

22 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Per toeval kwam ik hier terecht, bij het in oorsprong geboekte hotel was iets mis gegaan daarom last minute deze boeking gedaan (tegen scherp tarief !)
Ik kan alleen maar blij zijn dat er bij het andere hotel iets fout ging; dit hotel was op alle fronten beter, leuker , hipper enz.
Oud west als wijk beter leren kennen , vriendelijke ontvangst en prachtige kamer . Ook de (food)hallen en winkels waren superleuk.
Het ontbijt vinden wij te prijzig (19,95pp) en we hebben het daarom hier niet genuttigd. In de stad genoeg leuke betaalbare alternatieven .
Parkeren onder de hallen is ook prima. 27,- voor 24 uur is niet goedkoop maar wel handig!
Ik kom hier zeker terug.

Verbleef: Januari, 2017, reisde met familie
Management_VH, Frontoffice van Hotel De Hallen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 januari 2017

Beste Mevrouw/ Meneer,

Hartelijk dank voor uw complimenten over ons hotel. Wij vinden het fijn om te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad en dat wij een daar een deel van uit mochten maken.

Graag danken wij u nogmaals voor uw tijd om uw ervaringen te delen en wij zien ernaar uit om u binnenkort wederom als gast te mogen verwelkomen in onze hotel.

Hotel De Hallen

14 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi ingericht klein hotel, details en stijl. De details van de oude tramremise gaan vloeiend over en worden ook mooi geaccentueerd.

Voortreffelijk geluncht en goed verzorgd ontbijt. Vriendelijke ontvangst en bediening, en last but not least Beste Hotelbed waar ik in geslapen heb!!
Echt een aanrader !

Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
Management_VH, Frontoffice Agent van Hotel De Hallen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 januari 2017

Geachte Wim V,

Ontzettend bedankt voor uw bezoek en het plaatsen van deze leuke review! Wij vinden het fijn om te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in hotel De Hallen.

Met vriendelijke groeten,

Team Hotel De Hallen
King

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Amsterdam bekeken
Museumkwartier
Sir Albert Hotel Amsterdam
nr. 36 van 371 in Amsterdam
1.366 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel De Hallen geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel De Hallen

Adres: Bellamyplein 47, 1053 AT Amsterdam, Nederland
Locatie: Nederland > Noord-Holland > Amsterdam
Voorzieningen:
Bar/lounge Selectie dranken Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 30 van 371 hotels in Amsterdam
Prijsklasse: € 98 - € 327 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel De Hallen 4*
Aantal kamers: 58
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Hotel De Hallen is gevestigd in de voormalige tramremise in Oud-West. Dit geweldige pand behoort tot het belangrijkste industriële erfgoed van Amsterdam. Hotel De Hallen is urban vintage met een rauw randje. Denk aan Industrieel interior design in een blauwstalen, roestrode setting met veel groen, veel planten en aan de muur moderne kunst. Toegewijde hosts leveren hoogwaardige service, de kamers zijn luxe en de sfeer zeer relaxed. Restaurant Remise47 serveert ontbijt, lunch en diner in de bar, het restaurant, maar ook in de lobby. Hotel De Hallen is een must see, de ideale uitvalsbasis voor een citytrip Amsterdam. ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Thomas Cook International AG, Booking.com, TripOnline SA, Hotels.com, Agoda, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Hotel De Hallen met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?