“gezellig en lekker tafelen”
Beoordeling van Restaurant Johannes

Restaurant Johannes
Reserveren met
Bespaar tot 30% wanneer je online reserveert *
Restaurant Johannes is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 153 van 4.560 Restaurants in Amsterdam
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Wijk: Grachtengordel
1 juni 2018 beoordeeld

Met een groep van acht genoten van een 5 gangen verrassingsmenu. De 5 gangen werden omringt met een aantal smakelijke amusejes. De verschillende gerechten waren goed klaargemaakt en mooi gepresenteerd. De wijnen die bij de gangen werden geserveerd passen goed en waren lekker. De bediening is kundig en vriendelijk. Alles bij elkaar een lekkere en gezellige avond.

Johannes413, Manager van Restaurant Johannes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juni 2018

Beste MvdHoff,

Dank u vriendelijk voor uw lovende woorden. We stellen uw recensie zeer op prijs en wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen

Team Johannes

29 april 2018 beoordeeld

goede ontvangst leuke en vooral smakelijke amuse, het zes gangen menu met bijpassend wijn arrangement is zeker een aanrader prijs/kwaliteit verhouding is dik in orde slaat zelfs door naar de uitstekende kwaliteit.
Al met al een onvergetelijke avond voor herhaling vatbaar!!!
Ad Hendrikse

Johannes413, Manager van Restaurant Johannes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 april 2018

Geachte Ad Hendrikse,

Hartelijk bedankt voor uw reactie, fijn te horen dat u heeft genoten van de avond graag tot de volgende keer.

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het verrassingsmenu was uitstekend. Mooie afwisseling qua ingrediënten en bereidingswijze, en leuk zoals bv de Amsterdamse ui is gebruikt bij de terrine. De borden zijn prachtig opgemaakt, heel verfijnd. Het wijnarrangement was uitstekend, en ondanks dat alle tafels bezet waren was het rustig zitten en eten. Compliment aan keuken en bediening, wij hebben een top avond gehad.

Geachte rpoO,

Hartelijk bedankt voor uw reactie, het is fijn om te horen dat heeft genoten van de avond.

25 april 2018 beoordeeld

Nog eens twee nachtjes in Amsterdam en besloten om de vroegere kookbrigade uit Vinkeveen nog een bezoekje te brengen. Laten verrassen door chef Martijn & co is altijd een festijn van fijnproeverij. Vijfgangenmenu met aangepaste wijnen waren in perfecte harmonie. Gedurfd en verrassend, het eerste gerechtje kon misschien nog iets fijner maar er moet natuurlijk nog evolutie mogelijk zijn. Het interieur en de omkadering in de bediening moeten nog op het niveau van het eten gebracht worden maar dan wordt dit een toppertje in Amsterdam. De prijs is aangepast aan de kwaliteit van het eten. Benieuwd waar ze binnen een jaartje zullen staan.

Geachte Pieterha,

Hartelijk bedankt voor uw reactie, wij zullen direct kijken naar de verfijning van het eerste gerecht. Graag ontvangen wij u nogmaals.

13 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was heerlijk, veel kleine amuses tussen door en de wijn was ook top.Enige is dat mijn vriend na 4 gangen nog n beetje trek had... heel groot zijn de gangen niet, dus voor de grote eter zou ik 5 of 6 rondes aanbevelen. Bediening kan iets scherper zijn maar ze waren wel erg vriendelijk en goede wijntips.

Johannes413, Eigenaar van Restaurant Johannes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 mei 2018

Beste JazzAmsterdam77,

Bedankt voor uw complimenten over het eten en de feedback over de portionering en bediening. We zullen uw feedback meenemen bij de verdere ontwikkeling van ons concept in de toekomst. We zien u graag nog eens terug.

Team Johannes

Reizigers die Restaurant Johannes bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Restaurant Johannes geweest? Deel je ervaringen!