Global51701449838

Top!

5,0 van 5 bollen27 mei 2024 beoordeeld
Hele mooie nette kamer is zeer zeker een aanrader vooral voor de ontspanning prijs zelf vindt ik nog meevallen en zeer zeker de prijs waard de kussens zijn lekker zacht de personeel is heel goed en netjes zal het zeker weten nog een keer bezoeken.
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 4 weken geleden
Geachte Global51701449838,

Hartelijk bedankt voor uw prachtige beoordeling. We streven ernaar om onze gasten zo goed mogelijk te verzorgen en het is prachtig om te lezen dat ons team hier in geslaagd is tijdens uw bezoek in het Waldorf Astoria Amsterdam.

Dank u wel dat u ons een deel heeft laten uitmaken van uw unieke ervaring en dat wij u een ontspannende ervaring hebben kunnen geven! Wij zorgen ervoor dat iedereen van het team deze positieve woorden ontvangt en namens het hele team, kijken we ernaar uit om uw inderdaad snel terug te mogen verwelkomen!

0.9 km van Waldorf Astoria Amsterdam
7.0 km van Waldorf Astoria Amsterdam
Gratis parkeren
Meer hotels in Amsterdam bekijken
Beoordeeld op 19 april 2024

In eerste instantie hadden we een kamer geboekt in het Hilton, AMS-zuid, echter door ruimtegebrek hebben we een upgrade gekregen naar het Waldorf Astoria. Wat een verrassing! Bij de ingang zijn we ontvangen door de portier Patrick, die gelijk onze tassen overneemt en ons naar de receptie begeleid. Daar worden we hartelijk ontvangen door Merel die ons incheckt. Er was een klein probleempje wat vlot is opgelost door Sara en Kirsten van de commercial-office. We mochten gelijk al naar de kamer, wat heel fijn was.
Later bij het vertrek naar de binnenstad krijgen we een paraplu aangeboden omdat het regent, er wordt echt voor ons gezorgd! Iedereen is super aardig en attent. Het ontbijt de volgende ochtend is super, we zijn een ervaring rijker.

Datum van verblijf: april 2024
Katharina Schlaipfer, General Manager van Waldorf Astoria Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 mei 2024

Geachte Sightsee201404,

Hartelijk bedankt voor uw prachtige 5 sterren beoordeling.

Dank u wel dat u ons een deel heb laten uitmaken van uw unieke ervaring en dat wij u een onvergetelijke ervaring hebben kunnen geven. Wij zorgen ervoor dat het iedereen van het team uw positieve woorden ontvangt en namens het hele team, kijken we ernaar uit om uw snel terug te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 15 april 2024 via mobiele applicatie

High tea was een geweldige ervaring. Heerlijke gerechten met ieder een eigen verhaal en smaak. Leuk dat de kaart ook blijft staan zodat je de geschiedenis van elk gerechtje even kan opzoeken. Twee verschillende soorten thee voor hartig & zoet. Briljant concept!
Goede vriendelijke bediening, meertalig.

Kamertip: Ga met OV, parkeren kan op de gracht maar moet je net mzzl hebben
Datum van verblijf: april 2024

Beste NatalieChantal,

Vriendelijk bedankt voor uw review, wij lezen het met veel vreugde.

Het is ons streven om onze gasten een onvergetelijke ervaring te geven en het is prachtig om te lezen dat ons team hier in geslaagd is tijdens uw bezoek in het Waldorf Astoria Amsterdam.

Dank u wel dat u ons een deel heb laten uitmaken van uw unieke ervaring. Wij zorgen ervoor dat het team van de Afternoon Tea uw positieve woorden ontvangt en namens het hele team, kijken we ernaar uit om uw snel terug te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 18 februari 2024

Waldorf Astoria is in 1 woord: fantastisch! Wij hebben genoten van de luxe afternoon high tea met diverse culinaire kunstwerkjes. De medewerkers zijn stuk voor stuk 5 sterren waardig. Ze zorgen ervoor dat alles tot in de puntjes naar wens is!

Datum van verblijf: februari 2024
Katharina Schlaipfer, General Manager van Waldorf Astoria Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 februari 2024

Beste rbaar2023,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht, wij lezen het met veel vreugde en geeft ons een mooie herinnering aan waarom wij doen wat we doen. Het is ons streven om onze gasten heerlijk in de watten te leggen en het is prachtig om te lezen dat ons team hier in geslaagd is tijdens uw bezoek in het Waldorf Astoria Amsterdam.

Beoordeeld op 3 januari 2024

Vlak voor de kerst zijn mijn vriendin en ik voor de vierde keer geweest naar de Afternoon Tea in het Waldorf Astoria. Dit keer was het de kersteditie, die wederom prachtig en heerlijk was.
Gezien de prachtige accommodatie had ik in december meermaals contact met Roos van Loon, omdat ik mijn aanzoek wilde doen in het hotel. Ik werd goed geholpen en op de hoogte gesteld van de mogelijkheden. Zo kon de pianist bijvoorbeeld een van onze favoriete nummers spelen en was een van de Engelstalige medewerkers goed op de hoogte van mijn plan. Hij speelde het spelletje mee en wist mede daarom de verrassing voor mijn verloofde compleet te maken.
Daarom wil ik alle medewerkers die hebben bijgedragen aan onze verloving van harte bedanken!

Uiteraard komen wij weer terug voor de vijfde Afternoon Tea.

Datum van verblijf: december 2023

Beste 824joeyw,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht, wij lezen het met veel vreugde en geeft ons een mooie herinnering aan waarom wij doen wat we doen. Het is ons streven om onze gasten memorabele momenten te verzorgen en het is prachtig om te lezen dat ons team hier in geslaagd is tijdens uw unieke bezoek in het Waldorf Astoria Amsterdam.

Dank u wel dat u ons een deel heb laten uitmaken van deze unieke ervaring. Wij zorgen ervoor dat Roos van Loon & de rest van het team die heeft bij gedragen aan dit prachtige moment uw positieve woorden ontvangt. Namens het hele team kijken we ernaar uit om uw snel terug te mogen verwelkomen bij uw vijfde Afternoon Tea.

Beoordeeld op 12 maart 2023 via mobiele applicatie

Gewoon heel erg goed!! Alleen de binnenkomst is al fantastisch. De kamers zijn heel goed en schoon ietwat klein maar prima. Erg vriendelijk personeel en fantastisch ontbijt.
En natuurlijk in het centrum wat erg prettig is als je in Amsterdam verblijft!

Datum van verblijf: maart 2023
Reistype: Reisde voor zaken
Katharina Schlaipfer, General Manager van Waldorf Astoria Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2023

Geachte heer/mevrouw,

Graag wil ik u bedanken voor uw keuze voor Waldorf Astoria gedurende uw tijd in Amsterdam.

Wij zijn verheugd te lezen dat u een fantastisch verblijf bij ons heeft gehad.

Alle gast commentaren worden met uiterste interesse gelezen aangezien dit de beste manier is om de gewenste service standaarden die wij alle gasten willen bieden te blijven meten en te behouden.

Het Team en ik kijken uit naar uw volgende bezoek.