Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
3 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 1.023
Expedia.comUS$ 1.011
PricelineUS$ 1.018
TravelocityUS$ 1.014
Waldorf AstoriaUS$ 1.019
AlgotelsUS$ 1.346
alle 19 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.221)
Beoordelingen filteren
2.221 resultaten
Waardering van reizigers
2.029
130
38
14
10
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
2.029
130
38
14
10
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
4 - 9 van 2.221 beoordelingen
Beoordeeld op 31 januari 2022 via mobiele applicatie

Werkelijk het beste hotel waar wij ooit waren (en wij hebben veel hotels in dit segment bezocht)! Van aankomst tot vertrek is alles tot in de puntjes verzorgd. Enkele highlights: een privé-rondleiding door het hotel, uitstekende housekeeping, de beste turndown service die we ooit zagen en uitstekende ontbijt, lunch, high-tea én diner mogelijkheden. De conciërge geeft geweldige tips over bezienswaardigheden in de stad. Geen verzoek is te veel gevraagd, ‘s avonds zwemmen in de pool of een wandeling maken door de binnentuin. Veel complimenten aan het gehele team, hier weet men wat echte hospitality is!

Datum van verblijf: januari 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank EML04
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Katharina Schlaipfer, General Manager van Waldorf Astoria Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 februari 2022

Geachte heer, Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met Waldorf Astoria Amsterdam op TripAdvisor.

Wij zijn vereerd te lezen dat u Waldorf Astoria Amsterdam als ‘het beste hotel ooit’ heeft ervaren. Ook doet het ons verblijden om te lezen dat u genoten heeft van onze restaurant mogelijkheden, uw privé rondleiding door het hotel en onze Concierge service. Al uw mooie complimenten zullen wij zeker met het Team delen.

Wij kijken ernaar uit om u nogmaals te mogen ontvangen bij Waldorf Astoria Amsterdam, in welk geval wij u graag helpen met het maken van een nieuwe reservering.

Met vriendelijke groet,

Katharina Schlaipfer
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 januari 2022

Vanaf het moment dat we aankwamen was alles keurig geregeld. Vanaf de check in tm check out. Super vriendelijk personeel en heel erg schoon. Op de kamer diner geserveerd. Was erg lekker! We komen zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: januari 2022
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Waldorf Astoria
Bedank geuzepaul
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Katharina Schlaipfer, General Manager van Waldorf Astoria Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 januari 2022

Geachte heer, Geachte mevrouw,


Graag willen wij u hartelijk bedanken voor het delen van deze lovende woorden via TripAdvisor.

Wij kijken ernaar uit om u nogmaals te mogen ontvangen bij Waldorf Astoria Amsterdam, in welk geval wij u graag helpen met het maken van een nieuwe reservering.


Met vriendelijke groet,

Katharina Schlaipfer
Waldorf Astoria Amsterdam

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 november 2021 via mobiele applicatie

Uitstekend van aankomst tot vertrek. Niet te stijf en prima publiek dat er verblijft.
Hier wordt op de details gelet zoals je zou verwachten maar wat niet op elke vergelijkbare plek het geval is.
We gaan zeker terugkomen, enkel jammer dat de bar gesloten was (eigenlijk kan dat natuurlijk niet maar voor mij was de reden te begrijpen). Heerlijk!
Enkel de cappuccino bij ontbijt werd te heet geserveerd, maar ja als je het daar al over gaat hebben weet je hoe goed het was …

Datum van verblijf: november 2021
Reistype: Reisde alleen
1  Bedank epsv75
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Roberto Payer, General Manager van Waldorf Astoria Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 november 2021

Geachte heer, Geachte mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het delen van uw ervaringen met Waldorf Astoria Amsterdam op TripAdvisor.

Wij zijn vereerd om te lezen dat u een prettig verblijf heeft gehad en een uitstekende ervaring hebt beleefd van aankomst tot vertrek.

We hopen de kans te hebben om u opnieuw te mogen verwelkomen in de toekomst.

Met vriendelijke groet,

Roberto Payer
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 augustus 2021

Wat een geweldige en bijzonder hotel is dit! Een bijzondere gastvrijheid ervaar je hier en door het hele hotel hangt een heerlijke geur. Alles ademt hier gastvrijheid uit. Een plek waar je graag wilt zijn en je laat verwennen. We komen graag terug. Bedankt team Waldorf Astoria!

Datum van verblijf: augustus 2021
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Tim S
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Roberto Payer, General Manager van Waldorf Astoria Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2021

Geachte Heer, Geachte Mevrouw,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met Waldorf Astoria Amsterdam op TripAdvisor.

Wij zijn zeer vereerd te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. Wij waarderen uw lovende woorden over ons hotel. Wij zullen uw mooie complimenten dan ook zeker delen met het team.

Wij kijken er naar uit u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Aarzel niet direct contact met ons op te nemen indien wij u ergens mee kunnen assisteren.

Met vriendelijke groet,

Roberto Payer
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 juli 2021 via mobiele applicatie

Het Waldorf Astoria is by far het beste hotel van Amsterdam (en wellicht Europa) Als terugkerende gast weten ze precies wat je fijn vind en word je (elk verblijf weer) in de watten gelegd. Medewerkers zoals Peter, Martijn, Louis en Cas verstaan hun vak en weten precies hoe ze je keer op keer kunnen helpen, met grote en kleine dingen om je verblijf nog prettiger te maken. Inmiddels voelt het hotel als thuis. Wij komen snel weer!

Datum van verblijf: juli 2021
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Paizec
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Roberto Payer, General Manager van Waldorf Astoria Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2021

Geachte Heer, Geachte Mevrouw,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met Waldorf Astoria Amsterdam op TripAdvisor.

Wij zijn zeer vereerd te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. Wij waarderen uw lovende woorden over ons hotel, service en collega's zoals Peter, Martijn, Louis en Cas. Wij zullen uw mooie complimenten dan ook zeker delen met het team.

Wij kijken er naar uit u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Aarzel niet direct contact met ons op te nemen indien wij u ergens mee kunnen assisteren.

Met vriendelijke groet,

Roberto Payer
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken