Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
5 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
TravelocityUS$ 1.221
Booking.comUS$ 1.227
Hotels.comUS$ 1.221
Waldorf AstoriaUS$ 1.217
PricelineUS$ 1.227
TripadvisorUS$ 1.221
alle 18 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.156)
Beoordelingen filteren
2.156 resultaten
Waardering van reizigers
1.964
130
37
14
11
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.964
130
37
14
11
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
5 - 10 van 2.156 beoordelingen
Beoordeeld op 14 november 2021 via mobiele applicatie

Uitstekend van aankomst tot vertrek. Niet te stijf en prima publiek dat er verblijft.
Hier wordt op de details gelet zoals je zou verwachten maar wat niet op elke vergelijkbare plek het geval is.
We gaan zeker terugkomen, enkel jammer dat de bar gesloten was (eigenlijk kan dat natuurlijk niet maar voor mij was de reden te begrijpen). Heerlijk!
Enkel de cappuccino bij ontbijt werd te heet geserveerd, maar ja als je het daar al over gaat hebben weet je hoe goed het was …

Datum van verblijf: november 2021
Reistype: Reisde alleen
1  Bedank epsv75
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Roberto Payer, General Manager van Waldorf Astoria Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 november 2021

Geachte heer, Geachte mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het delen van uw ervaringen met Waldorf Astoria Amsterdam op TripAdvisor.

Wij zijn vereerd om te lezen dat u een prettig verblijf heeft gehad en een uitstekende ervaring hebt beleefd van aankomst tot vertrek.

We hopen de kans te hebben om u opnieuw te mogen verwelkomen in de toekomst.

Met vriendelijke groet,

Roberto Payer
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 augustus 2021

Wat een geweldige en bijzonder hotel is dit! Een bijzondere gastvrijheid ervaar je hier en door het hele hotel hangt een heerlijke geur. Alles ademt hier gastvrijheid uit. Een plek waar je graag wilt zijn en je laat verwennen. We komen graag terug. Bedankt team Waldorf Astoria!

Datum van verblijf: augustus 2021
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Tim S
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Roberto Payer, General Manager van Waldorf Astoria Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2021

Geachte Heer, Geachte Mevrouw,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met Waldorf Astoria Amsterdam op TripAdvisor.

Wij zijn zeer vereerd te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. Wij waarderen uw lovende woorden over ons hotel. Wij zullen uw mooie complimenten dan ook zeker delen met het team.

Wij kijken er naar uit u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Aarzel niet direct contact met ons op te nemen indien wij u ergens mee kunnen assisteren.

Met vriendelijke groet,

Roberto Payer
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 juli 2021 via mobiele applicatie

Het Waldorf Astoria is by far het beste hotel van Amsterdam (en wellicht Europa) Als terugkerende gast weten ze precies wat je fijn vind en word je (elk verblijf weer) in de watten gelegd. Medewerkers zoals Peter, Martijn, Louis en Cas verstaan hun vak en weten precies hoe ze je keer op keer kunnen helpen, met grote en kleine dingen om je verblijf nog prettiger te maken. Inmiddels voelt het hotel als thuis. Wij komen snel weer!

Datum van verblijf: juli 2021
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Paizec
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Roberto Payer, General Manager van Waldorf Astoria Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2021

Geachte Heer, Geachte Mevrouw,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met Waldorf Astoria Amsterdam op TripAdvisor.

Wij zijn zeer vereerd te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. Wij waarderen uw lovende woorden over ons hotel, service en collega's zoals Peter, Martijn, Louis en Cas. Wij zullen uw mooie complimenten dan ook zeker delen met het team.

Wij kijken er naar uit u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Aarzel niet direct contact met ons op te nemen indien wij u ergens mee kunnen assisteren.

Met vriendelijke groet,

Roberto Payer
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 juli 2021

Heerlijk een luxe verwen-weekend in het WA-Amsterdam doorgebracht. Prachtig hotel dat zich uitstrekt over een aantal met elkaar verbonden grachtenpanden. Service op het hoogste niveau door alle medewerkers in welke functie dan ook. En als er al eens een klein foutje wordt gemaakt, wordt dit, al voordat je er zelf melding van hebt kunnen maken, fantastisch opgelost. Wij komen hier graag terug.

Datum van verblijf: juli 2021
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Waldorf Astoria
Bedank 512reneg
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Roberto Payer, General Manager van Waldorf Astoria Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2021

Geachte Heer, Geachte Mevrouw,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met Waldorf Astoria Amsterdam op TripAdvisor.

Wij zijn zeer vereerd te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. Wij waarderen uw lovende woorden over ons hotel en service. Wij zullen uw mooie complimenten dan ook zeker delen met het team.

Wij kijken er naar uit u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Aarzel niet direct contact met ons op te nemen indien wij u ergens mee kunnen assisteren.

Met vriendelijke groet,

Roberto Payer
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 juli 2021

Een geweldige ervaring in een perfecte suite uitkijkend op de gracht met een eveneens geweldige Spa en als echt knaller een overheerlijk diner in Spectrum waar de super enthousiaste somelier en voortreffelijke gastheer ons meenamen op een wijn-en-spijs-reis.

Datum van verblijf: juli 2021
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Waldorf Astoria
Bedank ralphhoogerhuis
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Roberto Payer, General Manager van Waldorf Astoria Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juli 2021

Geachte Heer, Geachte Mevrouw,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met Waldorf Astoria Amsterdam op TripAdvisor.

Wij zijn zeer vereerd te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. Wij waarderen uw lovende woorden over restaurant Spectrum en de Guerlain Spa. Wij zullen uw mooie complimenten dan ook zeker delen met het team.

Wij kijken er naar uit u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Aarzel niet direct contact met ons op te nemen indien wij u ergens mee kunnen assisteren.

Met vriendelijke groet,

Roberto Payer
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken