4 personen bekijken dit hotel
Booking.comUS$ 727
PricelineUS$ 727
travelup.comUS$ 763
Beoordeeld op 22 augustus 2021

Wat een geweldige en bijzonder hotel is dit! Een bijzondere gastvrijheid ervaar je hier en door het hele hotel hangt een heerlijke geur. Alles ademt hier gastvrijheid uit. Een plek waar je graag wilt zijn en je laat verwennen. We komen graag terug. Bedankt team Waldorf Astoria!

Datum van verblijf: augustus 2021
Roberto Payer, General Manager van Waldorf Astoria Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2021

Geachte Heer, Geachte Mevrouw,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met Waldorf Astoria Amsterdam op TripAdvisor.

Wij zijn zeer vereerd te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. Wij waarderen uw lovende woorden over ons hotel. Wij zullen uw mooie complimenten dan ook zeker delen met het team.

Wij kijken er naar uit u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Aarzel niet direct contact met ons op te nemen indien wij u ergens mee kunnen assisteren.

Beoordeeld op 28 juli 2021 via mobiele applicatie

Het Waldorf Astoria is by far het beste hotel van Amsterdam (en wellicht Europa) Als terugkerende gast weten ze precies wat je fijn vind en word je (elk verblijf weer) in de watten gelegd. Medewerkers zoals Peter, Martijn, Louis en Cas verstaan hun vak en weten precies hoe ze je keer op keer kunnen helpen, met grote en kleine dingen om je verblijf nog prettiger te maken. Inmiddels voelt het hotel als thuis. Wij komen snel weer!

Datum van verblijf: juli 2021
Roberto Payer, General Manager van Waldorf Astoria Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2021

Geachte Heer, Geachte Mevrouw,

Wij zijn zeer vereerd te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. Wij waarderen uw lovende woorden over ons hotel, service en collega's zoals Peter, Martijn, Louis en Cas. Wij zullen uw mooie complimenten dan ook zeker delen met het team.

Beoordeeld op 14 juli 2021

Heerlijk een luxe verwen-weekend in het WA-Amsterdam doorgebracht. Prachtig hotel dat zich uitstrekt over een aantal met elkaar verbonden grachtenpanden. Service op het hoogste niveau door alle medewerkers in welke functie dan ook. En als er al eens een klein foutje wordt gemaakt, wordt dit, al voordat je er zelf melding van hebt kunnen maken, fantastisch opgelost. Wij komen hier graag terug.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Waldorf Astoria
Roberto Payer, General Manager van Waldorf Astoria Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2021

Geachte Heer, Geachte Mevrouw,

Wij zijn zeer vereerd te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. Wij waarderen uw lovende woorden over ons hotel en service. Wij zullen uw mooie complimenten dan ook zeker delen met het team.

Beoordeeld op 4 juli 2021

Een geweldige ervaring in een perfecte suite uitkijkend op de gracht met een eveneens geweldige Spa en als echt knaller een overheerlijk diner in Spectrum waar de super enthousiaste somelier en voortreffelijke gastheer ons meenamen op een wijn-en-spijs-reis.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Waldorf Astoria
Roberto Payer, General Manager van Waldorf Astoria Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juli 2021

Geachte Heer, Geachte Mevrouw,

Wij zijn zeer vereerd te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. Wij waarderen uw lovende woorden over restaurant Spectrum en de Guerlain Spa. Wij zullen uw mooie complimenten dan ook zeker delen met het team.

Beoordeeld op 14 juni 2021

Perfect verblijf in Amsterdam. Geweldige kamer met zicht op Herengracht. Perfect weer. Mooi zwembad en spa landschap. Zonnebedjes. Fantastische tuin. Een goed begin van de dag was het uitgebreide ontbijt. En leuk terras aan de gracht. Waldorf salade is leuke starter en de cheesecake een verrassende afsluiter. De medewerkers attent en vriendelijk. Een onvergetelijke verjaardag gevierd. Alles klopt aan dit hotel. In één woord: Perfect! Kan niet wachten het hotel weer te bezoeken.

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Waldorf Astoria
Roberto Payer, General Manager van Waldorf Astoria Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juni 2021

Geachte Heer, Geachte Mevrouw,

Hartelijk dank voor de tijd die u heeft genomen uw ervaringen met Waldorf Astoria Amsterdam te delen op TripAdvisor.

Wij zijn zeer vereerd te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons tijdens uw verjaardag. Wij waarderen uw lovende woorden over ons terras, tuin, spa, gerechten en personeel. Wij zullen uw mooie complimenten dan ook zeker delen met het team.