Waldorf Astoria Amsterdam
  • Zwembad
  • Restaurant
Kimpton De Witt Amsterdam(Amsterdam)
  • Restaurant
Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 150 per nacht.

Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
CrownePlaza.com
  • Restaurant
Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Mercure Hotel Amsterdam City(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 157 per nacht.

Dutch Design Hotel Artemis(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
NH Hotels
21 februari 2018 beoordeeld

Je hebt 5-sterren hotels en je hebt 5-sterren hotels, maar het Waldorf Astoria in Amsterdam is er een van de buiten-categorie. Zowel de accommodatie alsde service-gerichtheid (van alle medewerkers, ‘van hoog tot laag’ die je in het hotel ontmoet) zijn van uitzonderlijk niveau. Het hogere prijssegment wordt tot volle tevredenheid vertaald naar de geboden kwaliteit. Dit geldt ook voor een diner in het 2-sterren restaurand Librije’s Zusje waarvan de beleving naadloos aansluit bij de hotelervaring in algemene zin. Bij het hartelijk begeleide vertrek werd onze auto keurig gezogen(!) en gepakt voorgereden, een waardige afsluiting van een memorabel verblijf. Bij een volgende feestelijke gelegenheid zullen wij hier graag terugkeren!

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Waldorf Astoria
RobertoPayer, General Manager van Waldorf Astoria Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 februari 2018

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met Waldorf Astoria Amsterdam op TripAdvisor.

Wij zijn vereerd deze lovende woorden terug te lezen en het verblijd ons dat u heeft genoten van zowel de service in ons hotel als het diner in Librije’s Zusje Amsterdam.
De mooie complimenten zullen wij delen met het team.

Wij hopen u dan ook nogmaals te mogen ontvangen in de toekomst.

12 februari 2018 beoordeeld

Wij zijn echt fan!
Net thuis en we zijn echt aan het nagenieten van ons fantastische verblijf.
Iedereen is super vriendelijk. Iedereen weet wie je bent en dit zeer onopvallend.
Mooie kamer, lekker eten, super lekker ontbijt, goede wellness, .... echt alles TOP!

Verbleef: februari 2018, reisde met familie
RobertoPayer, General Manager van Waldorf Astoria Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 februari 2018

Geachte meneer, mevrouw,

Het is voor ons een waar genoegen om te lezen dat u een fantastisch verblijf bij ons heeft gehad en nog steeds aan het nagenieten bent van de mooie kamer, het lekkere eten en de ontspannende wellness.

Wij hopen u deze ervaring in de toekomst nogmaals te mogen verzorgen.

11 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig goede service en wat een mooi hotel. Vlak voor mijn tweede keynote van 2018 besloten helemaal tot rust te komen ik dit mooie hotel. Dit hotel staat in de top 5 beste hotels in mijn lijstje. Zo hoort gastheerschap en kwaliteit te zijn!

Verbleef: januari 2018, reisde voor zaken

Geachte meneer, mevrouw,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met het Waldorf Astoria Amsterdam op TripAdvisor.

Het is voor ons een waar genoegen om te lezen dat u onze service heeft ervaren als geweldig en dat u helemaal tot rust bent gekomen gedurende uw verblijf.
Daarnaast zijn vereerd om te lezen dat Waldorf Astoria Amsterdam in uw top 5 staat van beste hotels. Bedankt voor dit prachtige compliment.

Wij hopen u dan ook nogmaals te mogen ontvangen in de toekomst.

7 januari 2018 beoordeeld

Fantastische ervaring op superlocatie! Personeel is uiterst behulpzaam. Kamers niet overdreven groot maar hygiëne is perfect! Kindvriendelijk! Aanrader! Het hotel bestaat uit zes aanpalende woningen met toffe sfeer!

• Verbleef: januari 2018, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Waldorf Astoria
RobertoPayer, General Manager van Waldorf Astoria Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 januari 2018

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring op Tripadvisor.

Wij voelen ons vereerd te vernemen dat u een prettig verblijf heeft gehad en u de ‘True Waldorf Service’ heeft ervaren op onze unieke locatie aan de Herengracht.
Deze mooie complimenten zullen wij delen met ons personeel.

Het zou voor ons een eer zijn om u nogmaals te mogen verwelkomen.

3 januari 2018 beoordeeld

Wij hebben oud op nieuw gevierd in dit geweldige hotel en gecombineerd met diner bij Librijes zusje. Daarna vanaf het water het vuurwerk mogen aanschouwen. Een completer en beter pakket om het oude jaar af te sluiten bestaat bijna niet.

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Waldorf Astoria
RobertoPayer, General Manager van Waldorf Astoria Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 januari 2018

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het delen van uw ervaringen met het Waldorf Astoria Amsterdam op Tripadvisor.

Wij voelen ons zeer vereerd om te vernemen dat uw een onvergetelijke oudjaarsavond bij ons heeft beleefd.

Wij hopen u in dan ook opnieuw te mogen verwelkomen.