Waldorf Astoria Amsterdam
NH Amsterdam Zuid(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 223*
Rho Hotel(Amsterdam)
US$ 208*
US$ 197*
  • Inclusief ontbijt
US$ 127*
HIExpress.com
  • Inclusief ontbijt
Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 242*
US$ 230*
CrownePlaza.com
  • Restaurant
Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 239*
US$ 229*
US$ 384*
US$ 326*
Agoda.com
  • Zwembad
  • Restaurant
Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 99*
US$ 95*
US$ 308*
  • Restaurant
XO Hotels Park West(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 147*
US$ 122*
  • Restaurant
Mercure Hotel Amsterdam City(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 212*
Elvoline
5 maart 2017 beoordeeld

Vorige week verbleven we in dit prachtige hotel. We hadden een mooie
King Junior Suite met uitzicht op de gracht. Hotel is centraal gelegen en eigenlijk is alles op loopafstand te bereiken. Vlakbij theater Carré, ca. 10 minuten van Rijksmuseum. De uitstraling is modern met klassieke elementen. Mooie kleurstellingen, verse bloemen en kunst. We werden zeer vriendelijk ontvangen. De receptionistes in prachtige zijden outfit, heren in mooie moderne kostuums. Kamer was nog niet klaar dus in de tussentijd heerlijk geluncht in de mooie lounge, met uitzicht op de binnentuin, die tijdens ons bezoek in onderhoud was. We kregen een vriendelijke rondleiding in het hotel en er werden ons leuke details over het pand verteld, zoals de herkomst van de mooie houten trap bij de entree, de verschillende overgangen tussen de grachtenpanden, de kluis in de bar enz.Een erg leuke bar, met diversiteit aan cocktails, gepresenteerd op een zeer originele manier. Ook daar weer erg vriendelijk en attent personeel. Helaas hadden we geen tijd om van het spa/zwembadgedeelte gebruik te maken.
Onze kamer was prachtig, groot, hoge plafonds, mooi kleurstellingen, apart werkgedeelte, prachtige badkamer met bad, separate douche, van alle gemakken voorzien. Hoewel aan de straat/gracht zijde, geen geluidsoverlast. Mooie verse tulpen op de kamer en als welkom lekkere stroopwafels. Het ontbijt was ook prima verzorgd, vriendelijk en behulpzaam personeel. Al met al een top verblijf, niet goedkoop maar de moeite waard en komen zeker nog eens terug.

• Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
RobertoPayer, General Manager van Waldorf Astoria Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 maart 2017

Geachte Heer, Geachte Mevrouw,

Hartelijk dank voor het delen van deze uitgebreide review op TripAdvisor.

We zijn uitermate verheugd om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf. Ik zal uw lovende woorden met trots delen met de rest van het team.

Wij hopen u binnenkort nogmaals te mogen verwelkomen.

1 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

1 nachtje hier geslapen. Via de touroperator kregen we een upgrade. Zeer mooie en ruime kamer. (Helaas geen zicht op de gracht)
Het personeel is geweldig behulpzaam en uitermate vriendelijk. De ligging is prima ten opzichte van het winkelgebied en uitgaanscentra.
Dan Vault de cocktail lounge. Onovertroffen! Prachtige cocktails die een lust voor het oog zijn.
Het enige minpuntje is dat men bij het ontbijt een supplement vraagt voor diverse eiergerechten. Dat is echt niet 5 sterren waardig.

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
RobertoPayer, General Manager van Waldorf Astoria Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 maart 2017

Geachte Mevrouw,

Vriendelijk bedankt voor het delen van uw ervaring op TripAdvisor. Wij zijn verheugd om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf. Ik zal uw lovende woorden over de “uitermate vriendelijke” service en de onovertroffen ervaring in onze Vault Bar delen met de rest van het team.

Wij zouden graag de kans krijgen om u nogmaals te verwelkomen in Waldorf Astoria Amsterdam. Mocht u een reservering willen maken, aarzel dan niet om direct contact met ons op de nemen.

17 februari 2017 beoordeeld

Wat een service , klasse vanaf ontvangst tot en met het afscheid een grote beleving waar gastheerschap hoog in het vaandel staat. De kwaliteit van de kamer , bar , restaurant met de daarbij behorende presentatie van eten en drinken was heel goed verzorgd, dit bedrijf een echte aanrader

• Verbleef: februari 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Waldorf Astoria
RobertoPayer, General Manager van Waldorf Astoria Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 februari 2017

Geachte Heer, Geachte Mevrouw,

Vriendelijk bedankt voor het delen van uw ervaring op TripAdvisor.

Wij zijn verheugd om te lezen dat u uw verblijf als ‘een grote beleving waar gastheerschap hoog in het vaandel staat’ heeft ervaren en ik zal uw complimenten met trots met de rest van het team delen.

Wij zouden graag de kans krijgen om u nogmaals te verwelkomen in het Waldorf Astoria Amsterdam. Mocht u een reservering willen maken, aarzel dan niet om direct contact met ons op de nemen.

7 februari 2017 beoordeeld

We hebben net een fantastisch weekend achter de rug!
Iedereen, maar dan ook echt iedereen was super vriendelijk. Het eten was heerlijk, ontbijt echt lekker. Niets was te veel en dat maakt een vakantie echt de moeite waard!
Het zwembad was ook zalig!
Onze 4-jarige dochter heeft ook enorm genoten. Kinderen zijn hier echt welkom!

Bedankt! Wij komen zeker terug.

Kamertip: Grachtenzicht
  • Verbleef: februari 2017, reisde met familie
RobertoPayer, General Manager van Waldorf Astoria Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 februari 2017

Geachte heer, mevrouw,

Vriendelijk bedankt voor het delen van uw belevenissen in het Waldorf Astoria Amsterdam op Tripadvisor.

We zijn verheugd om te lezen dat u uw verblijf als “super” heeft ervaren en het doet ons deugd dat u en uw dochter hebben genoten van het ontbijt, onze Guerlain Spa en onze legendarische True Waldorf Service.

Wij hopen dat u wij u in de toekomst wederom mogen verwelkomen in het Waldorf Astoria Amsterdam. Mochten wij u kunnen assisteren met het maken van een reservering, schroom dan niet contact met ons op te nemen.

26 december 2016 beoordeeld

Duur maar uitzonderlijk goed hotel. Zeer klantvriendelik personeel. Perfect afgewerkte, luxueuze en schone kamers. Mooi historisch pand. Uitstekende ligging in centrum Amsterdam. Als je het kan veroorloven geweldig om een keer te ervaren.

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Waldorf Astoria
RobertoPayer, General Manager van Waldorf Astoria Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 december 2016

Geachte Heer, Geachte mevrouw,

Het doet ons bijzonder veel plezier te vernemen dat u uw verblijf tijdens de Feestdagen als ‘geweldig’ heeft ervaren en wij zijn u zeer dankbaar dat u uw bevindingen met ons heeft gedeeld op TripAdvisor.

Het was een waar genoegen u te mogen verblijden met onze legendarische True Waldorf Service en wij zouden graag de kans krijgen u nogmaals te mogen verwelkomen in het Waldorf Astoria Amsterdam.

Mocht u een reservering willen maken, of mochten wij u van dienst kunnen zijn, aarzel dan niet om direct contact met ons op te nemen.