Waldorf Astoria Amsterdam
NH Amsterdam Zuid(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 222*
Rho Hotel(Amsterdam)
US$ 208*
US$ 197*
  • Inclusief ontbijt
US$ 127*
HIExpress.com
  • Inclusief ontbijt
Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 242*
US$ 229*
  • Restaurant
Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 243*
US$ 230*
CrownePlaza.com
  • Restaurant
Mercure Hotel Amsterdam City(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 189*
US$ 404*
US$ 348*
Agoda.com
  • Zwembad
US$ 308*
  • Restaurant
Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 100*
US$ 94*
  • Restaurant
XO Hotels Park West(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 145*
US$ 122*
Agoda.com
1 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

1 nachtje hier geslapen. Via de touroperator kregen we een upgrade. Zeer mooie en ruime kamer. (Helaas geen zicht op de gracht)
Het personeel is geweldig behulpzaam en uitermate vriendelijk. De ligging is prima ten opzichte van het winkelgebied en uitgaanscentra.
Dan Vault de cocktail lounge. Onovertroffen! Prachtige cocktails die een lust voor het oog zijn.
Het enige minpuntje is dat men bij het ontbijt een supplement vraagt voor diverse eiergerechten. Dat is echt niet 5 sterren waardig.

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
RobertoPayer, General Manager van Waldorf Astoria Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 maart 2017

Geachte Mevrouw,

Vriendelijk bedankt voor het delen van uw ervaring op TripAdvisor. Wij zijn verheugd om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf. Ik zal uw lovende woorden over de “uitermate vriendelijke” service en de onovertroffen ervaring in onze Vault Bar delen met de rest van het team.

Wij zouden graag de kans krijgen om u nogmaals te verwelkomen in Waldorf Astoria Amsterdam. Mocht u een reservering willen maken, aarzel dan niet om direct contact met ons op de nemen.

17 februari 2017 beoordeeld

Wat een service , klasse vanaf ontvangst tot en met het afscheid een grote beleving waar gastheerschap hoog in het vaandel staat. De kwaliteit van de kamer , bar , restaurant met de daarbij behorende presentatie van eten en drinken was heel goed verzorgd, dit bedrijf een echte aanrader

• Verbleef: februari 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Waldorf Astoria
RobertoPayer, General Manager van Waldorf Astoria Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 februari 2017

Geachte Heer, Geachte Mevrouw,

Vriendelijk bedankt voor het delen van uw ervaring op TripAdvisor.

Wij zijn verheugd om te lezen dat u uw verblijf als ‘een grote beleving waar gastheerschap hoog in het vaandel staat’ heeft ervaren en ik zal uw complimenten met trots met de rest van het team delen.

Wij zouden graag de kans krijgen om u nogmaals te verwelkomen in het Waldorf Astoria Amsterdam. Mocht u een reservering willen maken, aarzel dan niet om direct contact met ons op de nemen.

7 februari 2017 beoordeeld

We hebben net een fantastisch weekend achter de rug!
Iedereen, maar dan ook echt iedereen was super vriendelijk. Het eten was heerlijk, ontbijt echt lekker. Niets was te veel en dat maakt een vakantie echt de moeite waard!
Het zwembad was ook zalig!
Onze 4-jarige dochter heeft ook enorm genoten. Kinderen zijn hier echt welkom!

Bedankt! Wij komen zeker terug.

Kamertip: Grachtenzicht
  • Verbleef: februari 2017, reisde met familie
RobertoPayer, General Manager van Waldorf Astoria Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 februari 2017

Geachte heer, mevrouw,

Vriendelijk bedankt voor het delen van uw belevenissen in het Waldorf Astoria Amsterdam op Tripadvisor.

We zijn verheugd om te lezen dat u uw verblijf als “super” heeft ervaren en het doet ons deugd dat u en uw dochter hebben genoten van het ontbijt, onze Guerlain Spa en onze legendarische True Waldorf Service.

Wij hopen dat u wij u in de toekomst wederom mogen verwelkomen in het Waldorf Astoria Amsterdam. Mochten wij u kunnen assisteren met het maken van een reservering, schroom dan niet contact met ons op te nemen.

26 december 2016 beoordeeld

Duur maar uitzonderlijk goed hotel. Zeer klantvriendelik personeel. Perfect afgewerkte, luxueuze en schone kamers. Mooi historisch pand. Uitstekende ligging in centrum Amsterdam. Als je het kan veroorloven geweldig om een keer te ervaren.

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Waldorf Astoria
RobertoPayer, General Manager van Waldorf Astoria Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 december 2016

Geachte Heer, Geachte mevrouw,

Het doet ons bijzonder veel plezier te vernemen dat u uw verblijf tijdens de Feestdagen als ‘geweldig’ heeft ervaren en wij zijn u zeer dankbaar dat u uw bevindingen met ons heeft gedeeld op TripAdvisor.

Het was een waar genoegen u te mogen verblijden met onze legendarische True Waldorf Service en wij zouden graag de kans krijgen u nogmaals te mogen verwelkomen in het Waldorf Astoria Amsterdam.

Mocht u een reservering willen maken, of mochten wij u van dienst kunnen zijn, aarzel dan niet om direct contact met ons op te nemen.

16 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super hotel . Service is op hoog niveau. Duur maar je wordt verzorgt tot in de puntjes ! Kamers zijn een ware luxe . Prijzen een beetje overdreven in de bar en lobby maar jaa dan zit je wel 5 sterren ! Top Locatie

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
RobertoPayer, General Manager van Waldorf Astoria Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 december 2016

Geachte Heer, Geachte Mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het delen van uw ervaringen op TripAdvisor. Het doet ons bijzonder veel plezier te vernemen dat ons team uw met onze legendarische True Waldorf Service Style heeft kunnen verblijden, en ik zal met alle trots uw lovende woorden met hen delen.

Wij zouden graag de kans krijgen om u nogmaals te mogen verwelkomen op het Waldorf Astoria Amsterdam. Mochten wij u ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.