Vandaag geopend: 00:00 - 00:00

vanaf US$ 39,68
vanaf US$ 136,06
vanaf US$ 77,10
Beoordeeld op 20 mei 2019

prima bediening en een goede lunch. in dit geval 2 keer voor veganist en 1 keer broodje met makreel.smaakte prima

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 22 april 2019 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk restaurant!

Ik begrijp niks van de beoordelingen hieronder, want:
1) het eten is prima, erg goed zelfs. Smaakvol, leuk opgemaakt, en grote (misschien te) porties. Dat is het enige aandachtspuntje wellicht. Fijn voor grote eters, maar echt veel voor mensen met kleinere maag. Maar zeker, beter te veel dan te weinig.
2) de bediening is top. Attent, snel, en kundig, en dat was zeker niet alleen bij onze tafel.
3) de setting is historisch. Ik laat het aan anderen over om de geschiedenis van het pand te beschrijven, check wiki maar even, maar het is, zeker voor Amsterdammers, een magische omgeving. Uitzicht op de ooievaars terwijl je aan een G&T nipt!

Buiten zitten bij goed weer, helemaal top, en anders binnen. Beetje rumoerig als het vol is maar so be it.

Datum van activiteit: april 2019
Beoordeeld op 2 maart 2019 via mobiele applicatie

Na een dag Artis gaan we vaker borrelen in De Plantage. Lekkere borrelhapjes, mooie tent. Vandaag kwamen we Met 2 stellen, 3 peuters en een baby. Er werd ons verzocht tgeen tafel te pakken want er werd opgedekt voor het diner! (Het was 4 uur) er waren geen tafels bij de bar en er werd ons verzocht te wachten. Er waren een aantal tafels vrij die we niet konden gebruiken van de bediende Marte. Ook toen we zeiden 20 min weer weg te zijn, wilde ze doorgaan met dekken, dit waren helaas de regels. Ze hielp ook niet verder, welke tafel zou vrij komen? Ze wist niets en liet ons staan. Zeer ongeinterreerd, totaal geen gastheerschap, geen klantbewustzijn. We zijn vertrokken naar Koosje, op de hoek. Kindvriendelijk, gezellig, exht Amsterdams en gastvrij!!

Datum van activiteit: maart 2019
Beoordeeld op 3 februari 2019 via mobiele applicatie

Oprecht een van de slechtste restaurants ooit gegeten. Na 20 minuten aan de tafel kwam er eindelijk iemand om het drinken op te nemen. Goed kan gebeuren toen we het eten ook hadden besteld kwam het pas na 1 uur en een kwartier alleen voor 2 mensen van de tafel de rest moest nog maar even een half uurtje wachten.

Een tip ga niet vlak bij de deur zitten de porties zijn zo klein en gierig dat het van je bord waait. Hipsters gehalte ligt wel lekker hoog hier ofwel vreselijk

Datum van activiteit: februari 2019
Beoordeeld op 26 november 2018 via mobiele applicatie

Ik ben inmiddels 64 jaar, maar het wicht van een serveerster meende me te moeten aanspreken met 'je' en 'jouw'. Ik hoopte dat men in Amsterdam dit stadium inmiddels was gepasseerd. Toen ik informeerde naar de grootte van de porties en of twee lunchgerechten niet teveel zouden zijn, gaf ze verder geen informatie, keek me van top tot teen aan en concludeerde dat ik wel iemand voor twee gerechten was. Verder erg lange pauzes tussen de gerechten, al met al een belabberde ervaring

Datum van activiteit: november 2018