Beoordeeld op 28 augustus 2017

Mooie, grote en prettige kamers met een mooie eigen badkamer en toilet. Karel zorgt voor ontbijt en wensen kan je opgeven. Zo neemt hij voor ons altijd fruit mee voor bij het festival of broodjes om mee te nemen. Dit jaar had hij zelfs wat lekkere nootjes neergezet voor ons 15 jarig jubileum. De tram stopt voor de deur (als er geen verbouwingen aan de straat zijn) anders een klein stukje lopen naar het museumplein. De straat ligt evenwijdig aan de PC Hooftstraat.

Kamertip: Achterkamer is wat rustiger dan de voorkamer.
Beoordeeld op 20 augustus 2017

Het was voor mij letterlijk thuiskomen op dit adres in Amsterdam omdat ik in mijn jeugdjaren in dit huis heb gewoond. De gastheer Karel Poels heeft er een prachtige B & B van gemaakt. Ruime kamers met goede bedden en mooie badkamers. In de gezellige keuken kun je uitgebreid ontbijten. Gelegen in het Museumkwartier op loopafstand van het Rijksmuseum, Van Goghmuseum, Stedelijk Museum en het Concertgebouw. Ook de opstapplaatsen van het openbaar vervoer naar de binnenstad en het Centraal Station zijn op loopafstand, evenals leuke restaurants en terrasjes. Kortom, een aanrader voor ieder die één of meer dagen een bezoek aan Amsterdam wil brengen!

Beoordeeld op 19 augustus 2017

The Collector Bed & Breakfast is een goede uitvalsbasis voor een bezoek aan Amsterdam. De kamers zijn ruim van opzet, hebben uitstekende bedden en fraaie badkamers. Je kunt er gezellig ontbijten. Het ontbijt is uitgebreid en volledig. Na een dagje Amsterdam is het alsof je thuiskomt. In de directe omgeving zijn musea, theaters/concertzalen, prima restaurantjes en leuke terrasjes te vinden. De gastheer, Karel Poels, doet er alles aan om jouw verblijf zo plezierig mogelijk te maken. Wij komen zeker terug.

Beoordeeld op 19 augustus 2017

Cultuurminnaars wandelen in luttele minuten naar het Concertgebouw, Stedelijk Museum, Rijksmuseum en Van Goghmuseum, of zo het interessante centrum van de stad in. Uitstekend per openbaar vervoer bereikbaar. Kamers zijn voortreffelijk en hebben alle gewenste voorzieningen. Breakfast is heerlijk, uitgebreid als je dat wenst en een goeie start van een dagje (of langer) Amsterdam. Zondermeer een absolute aanrader. Eenmaal gedaan, kom je zeker terug.

Beoordeeld op 15 oktober 2016

Wij zijn erg enthousiast over de gastvrijheid. Het ontbijt was uitgebreid en goed verzorgd. De ligging is uitstekend en de kamer was zeer netjes en van alle gemakken voorzien. Wat ons betreft is dit een absolulte aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2016