Beoordeeld op 19 augustus 2017

Cultuurminnaars wandelen in luttele minuten naar het Concertgebouw, Stedelijk Museum, Rijksmuseum en Van Goghmuseum, of zo het interessante centrum van de stad in. Uitstekend per openbaar vervoer bereikbaar. Kamers zijn voortreffelijk en hebben alle gewenste voorzieningen. Breakfast is heerlijk, uitgebreid als je dat wenst en een goeie start van een dagje (of langer) Amsterdam. Zondermeer een absolute aanrader. Eenmaal gedaan, kom je zeker terug.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 15 oktober 2016

Wij zijn erg enthousiast over de gastvrijheid. Het ontbijt was uitgebreid en goed verzorgd. De ligging is uitstekend en de kamer was zeer netjes en van alle gemakken voorzien. Wat ons betreft is dit een absolulte aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 14 september 2016

Grote en ruime kamers. Eigen douche. Dicht bij het oude centrum en tramhalte. Als je iets wilt bij het ontbijt regelt Karel dat gratis voor je. Hij denkt mee over je bezoek, voor ons die in rijen bij de uitmarkt moeten wachten haalt hij fruit.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 1 september 2015

Het zijn drie ruime kamers met eigen badkamer. Een gedeelde keuken waar je ook zelf eventueel iets kunt koken. Als je iets nodig hebt vraag je het aan Karel. De B&B is zeer dichtbij het concertgebouw. De tram 16 stopt voor zijn huis.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 9 mei 2015

Voor ons een perfect adresje. Leuke en propere kamers, met heerlijke bedden. Alles is er aanwezig en de ligging is super. In de keuken is alles terug te vinden voor een heerlijk ontbijt, je zal niets tekort komen ! Kortom ... een huis met een warme sfeer en een perfecte gastheer.

Kamertip: alle kamers hebben een andere inrichting en derhalve ook een andere sfeer ...
Datum van verblijf: mei 2015