“Bier drinken”
Beoordeling van In de Wildeman

In de Wildeman
Geclassificeerd als nr. 11 van 305 Nachtleven in Amsterdam
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Nee
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Nuttige informatie: Trappen / lift, Toiletten
20 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kom zo nu en dan langs dit cafe en het is elke keer weer een plezier om mezelf door het doolhof van biertjes heen te werken. Het bier staat snel op tafel en het smaakte goed. Door vakkundig advies heb ik een veelzijdige bieravond gehad.

16 februari 2017 beoordeeld

Ze hebben hier voor iedere biersmaak een bijpassend biertje, in een prachtig interieur en gezellige ambiance bieren proeven. Bovendien wordt er geen muziek afgespeeld, een zeldzaamheid!

4 januari 2017 beoordeeld

We hebben het team van ons café mee naar dit oeroude Biercafé genomen om ze te laten zien waar wij door geïnspireerd raakten. Het interieur in Antiek en oergezellig. De bIerkaart is meer dan divers. Hapjes hebben we niet gehad. De bediening was meer dan vriendelijk. Een voorbeeld voor veel bedrijven.

26 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vele soorten bier uit allerlei windstreken en landen. Zeer gezellig leuke ouderwets bruin café . Geen muziek op de achtergrond. In dit café kan je elkaar nog gewoon verstaan. Uitstekende locatie om een goed biertje echt goed te proeven. Vriendelijk personeel. Zeker een keer bezoeken .

Bekijk meer beoordelingen
9 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In de Wildeman is een bierlokaal in hartje centrum Amsterdam. Naast de vele Amsterdammers vind je ook veel internationale (stam)gasten. Bediening is heel kundig en weet bij jou smaak altijd een passend biertje te adviseren.
In de Wildeman is het mogelijk om met elkaar te praten door de afwezigheid van achtergrond muziek. Ga het beleven en bestel bij je biertje een portie kaas of worst.

Reizigers die In de Wildeman bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In In de Wildeman geweest? Deel je ervaringen!