“Dé plek voor de bierliefhebber”
Beoordeling van In de Wildeman

In de Wildeman
Geclassificeerd als nr. 4 van 288 Nachtleven in Amsterdam
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Nee
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Nuttige informatie: Toiletten, Trappen / lift
Amsterdam, Nederland
Niveau 2 bijdrager
5 beoordelingen
4 attractiebeoordelingen
“Dé plek voor de bierliefhebber”
Beoordeeld op 16 februari 2017

Ze hebben hier voor iedere biersmaak een bijpassend biertje, in een prachtig interieur en gezellige ambiance bieren proeven. Bovendien wordt er geen muziek afgespeeld, een zeldzaamheid!

Bezocht Februari, 2017

Niveau 3 bijdrager
16 beoordelingen
8 attractiebeoordelingen
common_n_attraction_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Iconisch biercafé waar ik altijd even heen moet”
Beoordeeld op 4 januari 2017

We hebben het team van ons café mee naar dit oeroude Biercafé genomen om ze te laten zien waar wij door geïnspireerd raakten. Het interieur in Antiek en oergezellig. De bIerkaart is meer dan divers. Hapjes hebben we niet gehad. De bediening was meer dan vriendelijk. Een voorbeeld voor veel bedrijven.

Bezocht Januari, 2017
Naarden
Niveau 6 bijdrager
179 beoordelingen
55 attractiebeoordelingen
common_n_attraction_reviews_1bd8 24 nuttige stemmen
“Geweldig leuke ambiance ”
Beoordeeld op 26 december 2016 via mobiele applicatie

Vele soorten bier uit allerlei windstreken en landen. Zeer gezellig leuke ouderwets bruin café . Geen muziek op de achtergrond. In dit café kan je elkaar nog gewoon verstaan. Uitstekende locatie om een goed biertje echt goed te proeven. Vriendelijk personeel. Zeker een keer bezoeken .

Bezocht December, 2016
Niveau 5 bijdrager
83 beoordelingen
54 attractiebeoordelingen
common_n_attraction_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Puur sang bierlokaal.”
Beoordeeld op 9 november 2016 via mobiele applicatie

In de Wildeman is een bierlokaal in hartje centrum Amsterdam. Naast de vele Amsterdammers vind je ook veel internationale (stam)gasten. Bediening is heel kundig en weet bij jou smaak altijd een passend biertje te adviseren.
In de Wildeman is het mogelijk om met elkaar te praten door de afwezigheid van achtergrond muziek. Ga het beleven en bestel bij je biertje een portie kaas of worst.

Bezocht Oktober, 2016
Zaandam
Niveau 4 bijdrager
37 beoordelingen
4 attractiebeoordelingen
common_n_attraction_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Goed Biercafé!”
Beoordeeld op 3 november 2016

Dit is een café, waar ze voornamelijk heel veel verschillende bieren serveren. Het is een heel lokaal op een perfecte locatie in de binnenstad van Amsterdam. Nog geen 10 minuten lopen vanaf het Centraal Station. Er is geen muziek, dus heerlijk om gezellig met elkaar te praten.

Bezocht Augustus, 2016

Reizigers die In de Wildeman bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In In de Wildeman geweest? Deel je ervaringen!