27 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De bedden waren uitstekend en ook de kamer is ok. In de badkamer lag wel stof op de randen en van de inloop douche hing een deur scheef waardoor de douche niet afgesloten kon worden. Als de badkamer goed was geweest had ik 4 sterren gegeven. Diner en ontbijt waren goed verzorgd.

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
28 januari 2018 beoordeeld

Keurige kamer, heel goed ontbijt tegen redelijke prijs. Diner was goed, maar wel prijzig.Wel echt een zakenhotel. Ligt in de nabijheid van Schiphol en het Antonie van Leeuwenhoekziekenhuis. Voorzien van fitnesszaal.

• Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
10 november 2017 beoordeeld

Het is een mooi apart hotel, modern maar heel smaakvol en warm ingericht.
Het ligt best ver uit het centrum maar dat weet je van te voren.
Er is een shuttle dienst naar t centrum,maar je kunt ook uitstekend met het openbaar vervoer, via tramlijn 2, kom je ook langs veel bekende plekken.
De kamer was heel mooi, de badkamer ook, persoonlijk hebben wij liever een deur die je echt dicht kunt doen. Hier zit een mat glazen deur in die niet afsluit.
Het ontbijt was uitstekend. Het personeel vriendelijk.
Enig minpunt voor ons het hele lange wachten met inchecken bij iedereen.
De auto kun je parkeren in een afgesloten parkeer garage

• Verbleef: november 2017, reisde met vrienden
31 oktober 2017 beoordeeld

Een echt zakelijk hotel. Let ook ligt niet echt centraal in Amsterdam. En de prijs mag er ook zijn. de kamer is verzorgd, maar design heb ik niet kunnen ontdekken. het ontbijt is redelijk verzorgd. ook de receptie balie is bescheiden.

• Verbleef: oktober 2017, reisde voor zaken
12 oktober 2017 beoordeeld

Ik en mijn vriendin hebben een heerlijk weekend in Amsterdam gehad. Het diner in het restaurant was heerlijk, de service was snel en hij weet waar hij het over heeft. We hebben 's avonds nog iets gedronken in de bar waar ondanks de drukte de ober erg snel en vriendelijk was.
De kamer zag er goed en vooral schoon uit. Een heerlijk groot zacht bed. Er ontbrak niets aan het verblijf. Het ontbijt de volgende morgen was ook heel erg goed verzorgd. Voor ieder wat wils, onwijs veel keuze en prijs kwaliteitsverhouding erg goed.

Al met al een heerlijk verblijf gehad met heel vriendelijk personeel. Voornamelijk bij het in en uitchecken waren Rihaam en Lesley erg behulpzaam en het ging allemaal lekker vlot we konden snel naar onze kamer.

Kamertip: Neem een betaalbare upgrade voor een executive of een business kamer.
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner