“Uitgebreid assortiment bier”
Beoordeling van Proeflokaal Arendsnest

Proeflokaal Arendsnest
Geclassificeerd als nr. 18 van 288 Nachtleven in Amsterdam
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Beschrijving eigenaar: Proef de Nederlandse bier cultuur! Iedere dag open vanaf 12:00 uur
7 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel veel verschillende soorten bier! Uitgebreide keuze aan snacks voor bij je bier. Bediening die vlot is, wat wil je nog meer!

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Proeflokaal Arendsnest
Bekijk de nieuwste beoordelingen

28 juli 2016 beoordeeld

Om een leuke dag in Amsterdam af te sluiten, moet je hier vast en zekers eens binnen springen. De behulpzame en vriendelijke barmannen helpen je graag in je keuze voor een lekker biertje. Enorm veel keuze uit lekkere Nederlandse bieren die we in België niet zo goed kennen. Het fijne is ook dat je de mogelijkheid hebt om kleinere ( 15 cl) glaasjes te bestellen, zo kan je meer verschillende soorten degusteren.

17 juli 2016 beoordeeld

Gisteravond genoot ik hier met een vriend van heerlijke Vaderlandse bieren. Vooral de Hel en Verdoemenis van Brouwerij de Molen was een genot om te drinken. Het café ziet er mooi uit. Het terras buiten is niet heel groot, maar we moesten toch naar binnen want het begon te regenen. Binnen zijn er maar liefst 50 bieren op de tap! De obers deden erg hun best om ons het naar de zin te maken, uitstekende service! Prima avond gehad met heerlijke bieren :-).

19 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de bierliefhebber een aanrader. Grote keuze in diverse soorten bieren op tap of in fles. Assortiment blijft ook wisselen dus je raakt niet uitgedronken.

6 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dertig Nederlandse bieren op tap. Waar vind je dat nou? Uniek café. Het kan hier heel druk zijn. In dat geval kun je beneden een plekje zoeken.

Reizigers die Proeflokaal Arendsnest bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In Proeflokaal Arendsnest geweest? Deel je ervaringen!