“Prachtig café”
Beoordeling van Proeflokaal Arendsnest

Proeflokaal Arendsnest
Geclassificeerd als nr. 18 van 288 Nachtleven in Amsterdam
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Beschrijving eigenaar: Proef de Nederlandse bier cultuur! Iedere dag open vanaf 12:00 uur
17 juli 2016 beoordeeld

Gisteravond genoot ik hier met een vriend van heerlijke Vaderlandse bieren. Vooral de Hel en Verdoemenis van Brouwerij de Molen was een genot om te drinken. Het café ziet er mooi uit. Het terras buiten is niet heel groot, maar we moesten toch naar binnen want het begon te regenen. Binnen zijn er maar liefst 50 bieren op de tap! De obers deden erg hun best om ons het naar de zin te maken, uitstekende service! Prima avond gehad met heerlijke bieren :-).

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Proeflokaal Arendsnest
Bekijk de nieuwste beoordelingen

19 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de bierliefhebber een aanrader. Grote keuze in diverse soorten bieren op tap of in fles. Assortiment blijft ook wisselen dus je raakt niet uitgedronken.

6 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dertig Nederlandse bieren op tap. Waar vind je dat nou? Uniek café. Het kan hier heel druk zijn. In dat geval kun je beneden een plekje zoeken.

25 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een bijna ouderwets keurig bruin café, met bediening in uniform, gespecialiseerd in Nederlandse bieren. En dat zijn er nogal wat, tegenwoordig! Ondanks die grote kwantiteit kan het personeel je prima adviseren, of je nu een beginnende of gevorderde bierdrinker bent. Ze hebben flink wat speciaalbieren op tap (zeker wel 20 volgens mij) en nog meer op fles. Dit is geen kroeg waar je met al je vrienden pilsjes gaat drinken tot je lam bent, maar eerder een rustige plek voor de fijnproever, om echt te genieten van de verschillende biersoorten. Trouwens ook het beginpunt van een kleine kroegentocht langs de 4 biercafé's van deze eigenaar in Amsterdam. (Maak je die af dan levert dat je een tshirt op)

14 januari 2016 beoordeeld

blijft een feestje om hier heerlijk aan echte bieren te gaan. Was wat koud binnen vorige keer maar anders 5*****

Reizigers die Proeflokaal Arendsnest bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In Proeflokaal Arendsnest geweest? Deel je ervaringen!