“Bier natuurlijk”
Beoordeling van Proeflokaal Arendsnest

Proeflokaal Arendsnest
Geclassificeerd als nr. 18 van 288 Nachtleven in Amsterdam
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Beschrijving eigenaar: Proef de Nederlandse bier cultuur! Iedere dag open vanaf 12:00 uur
11 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Waar ik in het verleden de sfeer nogal klinisch vond ben ik nu 180 graden om... De kennis van bier was altijd al top maar het hedendaagse personeel maakt het ook een feestje om terug te komen. Vakmanschap en prettig personeel... Hulde !!

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Proeflokaal Arendsnest
Bekijk de nieuwste beoordelingen

22 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Arendsnest the place to be.
Fantastische bierkaart met veel op de (wisselende) taps.
Personeel vriendelijk en zakenkundig.

16 juli 2015 beoordeeld

Een pareltje voor wie wil genieten van een lekker en niet altijd commercieel biertje! De sfeer is er gemoedelijk en de bediening vriendelijk en deskundig. Binnen was het redelijk druk maar je kan ook buiten zitten langs de grachten. Een aanrader!

27 januari 2015 beoordeeld

Het arentsnest is een aanwinst in Nederland. Door de opkomende Nederlandse brouwerijen is het heel fijn om naast de grotere brouwerijen (die je bij meerdere cafes in Amsterdam wel kan krijgen) kan je bij het arentsnest ook lokale en kleine brouwerijen proeven van de tap en anders wel van fles. Zelf ben ik ook vaak bij de proeverijen die het arentsnest organiseert, wat een een hecht clubje is geworden die elke maand bij elkaar komen om weer het lekkerste bier te proeven.

Personeel is vakkundig en gastvrij en hebben heerlijke (bijzondere) kaasjes bij het bier.

23 november 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoveel actuele keuzes, elke keer weer Hollandse verrassingen van de tap. Paar keer per jaar aandoen. Eten behoorlijk. voor mij nr 6 biercafe in Amsterdam.

Reizigers die Proeflokaal Arendsnest bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In Proeflokaal Arendsnest geweest? Deel je ervaringen!