“Gastvrij en lekker gegeten”
Beoordeling van Ava Cyril

Ava Cyril
Geclassificeerd als nr. 20 van 4.688 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Italiaans, Steakhouse
Wijk: Centrum
Beschrijving: Ava Cyril is een Italiaans restaurant. Tevens steak- en pizza restaurant met zoveel kleur en sfeer dat je gelijk thuis voelt. De muren hangen vol met bankbiljetten uit vreemde landen, bierviltjes beschreven met aardige woorden en sfeerlicht. Een betaalbare plek in het epicentrum van de Amsterdamse vakantieganger!
8 juni 2022 beoordeeld

De pizza was erg lekker. Vanaf het moment van ontvangst was de bediening erg gastvrij. Het restaurant is sfeervol ingericht en er staat leuke muziek op.
Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: juni 2022
Meckaiel, Manager van Ava Cyril, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juni 2022

Beste Sarah K,

Hartelijk bedankt voor uw tijd om hier op Trip Advisor z 'n geweldige recensie achter te laten.
Het is fijn om te lezen dat je hier bij ons zo'n leuke ervaring hebt gehad en dat het eten en de service allemaal aan onze normen en jouw verwachtingen voldeed. Gelukkig heeft u het naar uw zin gehad.
De staf zullen erg blij zijn om te horen over uw uiterste tevredenheid over hun service.
Namens mij en het team kijken we er naar uit om jullie snel weer te zien.

12 mei 2022 beoordeeld

Het eten was heel lekker, de garlic bread e pasta is echt aan te raden. Mango juice is ook super lekker.
Playlist was geweldig.
De service was echt top, super bedankt!

Datum van bezoek: mei 2022
Meckaiel, Manager van Ava Cyril, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 mei 2022

Beste Monse,

Hartelijk bedankt dat je de tijd hebt genomen om een 5* review voor ons achter te laten!
We zijn zo blij dat je genoten hebt van je ervaring bij Ava Cyril. Uw vriendelijke woorden en voortdurende steun betekenen echt veel voor het team en mij. Ik ben zo blij om te horen dat u genoten heeft van uw maaltijd en dat u tevreden bent met onze service. George & Basili is dol op klanten, het is geweldig om te horen dat ze je bezoek zo veel aangenamer hebben gemaakt, en ze staan altijd klaar om je weer met een grote glimlach te begroeten. Ik zal uw feedback aan hen doorgeven.
Bedankt Monse voor je 5* review! en voor uw gloeiende aanbeveling. We hopen je snel weer bij ons te zien eten en je nogmaals van harte welkom te heten :)

Met vriendelijke groeten

29 april 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige sfeer en aardige bediening. Pasta en Pizza was erg lekker. Complimenten voor de gastvrijheid! Wij komen zeker nog een keer terug.

Datum van bezoek: april 2022
Meckaiel, Manager van Ava Cyril, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2022

Beste Noa v,

Bedankt Noa dat je de tijd hebt genomen om een 5* review voor ons achter te laten!
Onze klanten zijn onze vrienden en onze vrienden zijn onze familie.
Gelukkig heeft u het naar uw zin gehad. Ons concept bij restaurant Ava Cyril is dat we alles met liefde doen. We behandelen onze klanten als onze familieleden en alsof ze bij hen thuis dineren.
Namens mij en het team kijken we er naar uit om jullie snel weer te zien.

12 april 2022 beoordeeld

Wij kwamen zonet op de bots iets eten.
We werden meteen warm onthaald.
Men geeft uitleg bij de gerechten.
Lekker gegeten voor een faire prijs.
Bedankt!

Datum van bezoek: april 2022
Meckaiel, Manager van Ava Cyril, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 april 2022

Beste Hanneke Oo,

Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons zo'n geweldige feedback achter te laten. Heerlijk eten van hoge kwaliteit en geweldige klantenservice is zowel voor ons als voor elke gast erg belangrijk.
Ik ben zo blij dat u tevreden was met de kwaliteit van ons eten en onze service en dat we altijd aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. We geven oprecht om onze klanten en we willen alleen iedereen de beste klantervaring bieden. Onze klanten zijn onze vrienden en onze vrienden zijn onze familie. Onze medewerkers zijn dol op klanten, en ze staan altijd klaar om u weer met een grote glimlach te begroeten. Ik zal uw feedback aan hem doorgeven.

Met vriendelijke groeten,

5 april 2022 beoordeeld

Super lekker eten! George en Basili bedienen je met een lach op hun gezicht. Super vriendelijke mensen en zeer gezellig!

Datum van bezoek: april 2022
Meckaiel, Manager van Ava Cyril, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 april 2022

Beste Lina,

Bedankt Lina dat je de tijd hebt genomen om een 5* review voor ons achter te laten!
Onze klanten zijn onze vrienden en onze vrienden zijn onze familie.
Het is gemakkelijk om vriendelijk te zijn als je de beste klanten zoals Lina in Amsterdam hebt! Nogmaals bedankt Lina voor je 5* review! en voor uw gloeiende aanbeveling. We hopen je snel weer bij ons te zien eten en je nogmaals van harte welkom te heten :)

Met vriendelijke groeten

Reizigers die Ava Cyril bekeken, bekeken ook

In Ava Cyril geweest? Deel je ervaringen!