“Uitstekend lunchbuffet”

Reserveer een tafel
di 19-3
20:00
Geclassificeerd als nr. 811 van 4.708 Restaurants in Amsterdam
Meer informatie over het restaurant
Dineropties: Reserveringen
Wijk: Oostelijk Havengebied
19 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prima restaurant met een zeer uitgebreid lunchbuffet. Bijzonder groot en daarmee ook zeer geschikt voor gebruik bij congressen. Smaakvol ingericht en het eten is van zeer goede kwaliteit.

Datum van bezoek: maart 2018

1 mei 2018 beoordeeld

Lekker gegegeten, je zou zo snel niet bedenken om in een dergelijk hotel te gaan eten met alle leuke restaurants om de hoek in het centrum maar het is hier fijn toeven, helemaal als je van luxe en service houd en bovendien prachtig uitzicht op het IJ! Strak interieur. Menu kaart is fijn en internationaal met een hollandse twist. Waar ik zeer positief verrast door was is de manier van presentatie van de wijnkaart. Digitaal met de focus op genieten, heerlijk! Ik kom terug! Min puntje: je moet even de hotel drempel over, maar dat doen we graag!

Datum van bezoek: april 2018
10 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Van de drie bestelde hamburgers waren er 2 niet voldoende doorbakken. Men was wel zo vriendelijk om ze een tweede maal te bakken.
De sla op de hamburgers was alles behalve vers.

Over de spaghetti ook niet echt tevreden: smaakte niet vers.

Zeer jammer, vooral omdat ook de prijzen in dit restaurant aan de hoge kant zijn.

Datum van bezoek: april 2018
1 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het uitzicht over de stad mag er zijn, maar het restaurant zelf ziet er nogal sfeerloos en recht toe rechtaan uit. Het is niet druk en wij hebben nog een lange autotocht in het vooruitzicht dus zijn uit op enige snelheid. Maar het valt niet mee om het personeel in beweging te krijgen, die zonder uitzondering geen Nederlands spreken (nu was ik met een internationaal gezelschap, dus op zich geen probleem). Op zich eten was niets op aan te merken, maar kwam nergens boven de middelmaat uit.

Datum van bezoek: september 2017
5 juni 2017 beoordeeld

Omdat in het restaurant van het Muziekgebouw geen plek meer was, kozen we voor dit restaurant. Normaal ga je niet zo snel eten in een restaurant van een hotel, maar vanwege de locatie kozen we voor dit restaurant in het Movenpick-hotel. Dat bleek een goede keuze. We waren vroeg, de eerste gasten, en kregen alle aandacht van de vriendelijke obers. Het hoofdgerecht met variaties van asperges was bijzonder, maar aan de karige kant ondanks het broodje erbij. De rösti met gestoofd kalfsvlees was daarentegen een royale hoeveelheid en erg lekker. De tiramisu was voortreffelijk.Het begon druk te worden toen we weggingen, maar dat waren uiteraard de hotelgasten.

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre Restaurant bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre Restaurant geweest? Deel je ervaringen!