“Weer goed! Tip: laat je verrassen!”
Beoordeling van Castillo tapas y steaks

Castillo tapas y steaks
Geclassificeerd als nr. 403 van 4.440 Restaurants in Amsterdam
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Grachtengordel
23 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee jaar geleden waren we ook in Amsterdam en kwamen we dit restaurant tegen. Toen heerlijk rond de haard gezeten en allerlei tapas gegeten. Nu hebben we eigenlijk hetzelfde gedaan: we zijn gaan zitten en hebben ons laten verrassen. En het was wederom goed! De sfeer klopt, de bediening is vriendelijk en het eten goed. Kortom: aanrader!

20 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke tent met vriendelijke bediening. Maar kan niet op tegen de concurrentie die er rondom zit. Kwaliteit laat te wensen over.

17 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met een vriendin tapas gegeten. Het was heerlijk!
Het viel ons op hoe vrolijk, vriendelijk en behulpzaam de bediening was. En dat, terwijl de dame bij weggaan vertelde dat eigenlijk iedereen moe was van het recente congres. Super!

28 december 2016 beoordeeld

Het is zo lastig om in drukke toeristische gebieden een goed restaurant te vinden. Bij Castillo is dat heel goed gelukt. Prima sfeertje, goed eten en schappelijke prijzen. De vriendelijke bediening valt op!

5 november 2016 beoordeeld

Je kan hier verschillende types gegrild vlees samen bestellen : ribbetjes, soorten steaks, ... en die zijn heel lekker.

Als aperitief heb je er lekkere mojito's of caipirinha's met een paar tapaatjes en je bent goed vertrokken.

Reizigers die Castillo tapas y steaks bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Castillo tapas y steaks geweest? Deel je ervaringen!