“Gezellige sfeer, lekker eten. Je komt er niet bedrogen uit.”
Beoordeling van Castillo tapas y steaks

Castillo tapas y steaks
Geclassificeerd als nr. 465 van 4.042 Restaurants in Amsterdam
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Grachtengordel
5 november 2016 beoordeeld

Je kan hier verschillende types gegrild vlees samen bestellen : ribbetjes, soorten steaks, ... en die zijn heel lekker.

Als aperitief heb je er lekkere mojito's of caipirinha's met een paar tapaatjes en je bent goed vertrokken.

Schrijf een beoordeling

25 juli 2016 beoordeeld

Achter de idyllische entree (je waant je direct in zuidelijke sferen) gaat een geweldig restaurant schuil. Heerlijke tapas of een geweldig stuk vlees alles is even lekker en wordt met flair geserveerd. Naast Spaans & Argentijns zijn hier ook Braziliaanse invloeden te vinden, begin maar eens met een caipirinha als aperitief. Zo vindt je ze nergens in Amsterdam.

10 januari 2016 beoordeeld

Waar ga je eten wanneer je in Amsterdam bent. Keuze in overvloed. Gewoon door de ramen kijken of er mensen zitten en of het er gezellig uitziet, bevalt ons altijd het beste. Zo zijn wij gisteren bij Castillo beland. Het eten was voortreffelijk. Niet voor tapas gekozen maar 1 x vlees en 1 x vegetarisch. We waren allebei erg tevreden. Goede porties en genoeg verse, knapperige sla erbij. Heel vriendelijk personeel en de prijs/kwaliteitverhouding (ook voor de wijn) was goed. Onthouden dus!

26 oktober 2015 beoordeeld

Heerlijke tapas en andere gerechten
Vooral het smakelijke gegrilde vlees is van uitzonderlijke klasse.

21 oktober 2015 beoordeeld

Lekkere tapas. Leuke sfeer. Zeer attente en vriendelijke bediening. Met ons 5-en voor 130 euro gegeten en gedronken. Niet gek, toch? In een woord: perfect.

Reizigers die Castillo tapas y steaks bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Castillo tapas y steaks geweest? Deel je ervaringen!