“Een uitstekende keuken en heel vriendelijk personeel”
Beoordeling van Castillo tapas y steaks

Castillo tapas y steaks
Geclassificeerd als nr. 425 van 4.085 Restaurants in Amsterdam
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Grachtengordel
10 januari 2016 beoordeeld

Waar ga je eten wanneer je in Amsterdam bent. Keuze in overvloed. Gewoon door de ramen kijken of er mensen zitten en of het er gezellig uitziet, bevalt ons altijd het beste. Zo zijn wij gisteren bij Castillo beland. Het eten was voortreffelijk. Niet voor tapas gekozen maar 1 x vlees en 1 x vegetarisch. We waren allebei erg tevreden. Goede porties en genoeg verse, knapperige sla erbij. Heel vriendelijk personeel en de prijs/kwaliteitverhouding (ook voor de wijn) was goed. Onthouden dus!

Schrijf een beoordeling

26 oktober 2015 beoordeeld

Heerlijke tapas en andere gerechten
Vooral het smakelijke gegrilde vlees is van uitzonderlijke klasse.

21 oktober 2015 beoordeeld

Lekkere tapas. Leuke sfeer. Zeer attente en vriendelijke bediening. Met ons 5-en voor 130 euro gegeten en gedronken. Niet gek, toch? In een woord: perfect.

10 september 2015 beoordeeld

Zeer ontspannen gezellige avond gehad met vrienden. We hadden iets te vieren en dat is zeker gelukt.Heerlijke cocktails, lekkere sangria..Verder tapas als voorgerecht genomen, aanrader waren de albondigas , gambas en calamares. Daarna hadden we verschillende steaks, ik zelf de rib-eye vol van smaak en mals!
Op het eind kregen we een portugueese likeurtje van het huis , super lief!
Kortom top avond gehad!
Tot snel!

23 augustus 2015 beoordeeld

Heerlijk gegeten, aardige en gezellige bediening! echte aanrader en komen hier zeker terug! echte Spaanse sfeer

Reizigers die Castillo tapas y steaks bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Castillo tapas y steaks geweest? Deel je ervaringen!