Vandaag geopend: 08:00 - 20:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
De manier om Amsterdam te ontdekken!

Beoordeeld op 8 juli 2018
MathyL4
via mobiele applicatie
Super service

Ikbwas alvast fietsen gaan huren en de anderen zouden de auto bij olympisch stadion zetten. Helaas ... meer lezen

Beoordeeld op 1 juli 2015

Amsterdam fietstocht
28 beoordelingen
vanaf US$ 34,61
Beoordeeld op 21 september 2018 via mobiele applicatie

Fietsen gehuurd tijdens onze citytrip om het Vondelpark te bezoeken en de stad rond te rijden , zeker een aanrader ! Uitstekende service , aangename fietsen en goede prijzen !

Datum van activiteit: september 2018
BlackBikes, Manager van Amsterdam Black Bikes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2018

Bedankt voor je reactie Iris. We zijn blij om te zien dat je met onze fietsen van de stad hebt genoten, het is altijd de beste optie om naar de stad te leren kennen.

Tot de volgende keer,
Het Black Bikes Rental Team

Beoordeeld op 13 juli 2018

Ongelofelijk tof bedrijf. Supervriendelijk personeel die echt met je meedenken. Wij hebben gehuurd bij de vestiging in de Eerste Constantijn Hygenstraat 88.
We hebben met z’n drieën Amsterdam op de fiets ontdekt en dat was echt een belevenis, een echt avontuur.
De fietsen waren prima, alles werkte perfect. Kompleet met stevig slot en de juiste instructies om je fiets zo veilig mogelijk weg te zetten.
We adviseren iedereen om Amsterdam te ontdekken op de fiets en die huur je dan het best bij Black Bikes Rental.

Datum van activiteit: juli 2018
BlackBikes, Manager van Amsterdam Black Bikes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2018

Dag,

Super bedank voor jullie leuke reactie.
Wij gaan de jongens van deze winkel deze review zeker laten lezen!

Groetjes,

Black Bikes Rental team

Beoordeeld op 8 juli 2018 via mobiele applicatie

Heel leuk! Goede, vriendelijke service en echte goede fietsen (buiten een piepende rem van eentje). Voordelige prijzen en je kan de fiets binnenbrengen in eender welke black bikes zaak. Een aanrader!

Datum van activiteit: juli 2018
BlackBikes, Manager van Amsterdam Black Bikes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2018

Dag Mathy,

Dank voor het schrijven van deze beoordeling.
Wellicht tot in de toekomst!

Hartelijke groet,

Het Black Bikes fietsverhuur team

Beoordeeld op 22 oktober 2016

Wat ben ik goed geholpen hier. En goede prijzen. Ook simpele fietsen te huur zonder versnellingen voor een lager tarief. Absoluut een aanrader!

Datum van activiteit: oktober 2016
BlackBikes, Manager van Amsterdam Black Bikes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 oktober 2016

Beste Fieke,

Bedankt voor je reactie. Hartstikke leuk om te lezen dat je zo genoten hebt van onze service.

Thijs

Beoordeeld op 18 oktober 2016

Ik ben nog nooit op zo'n onvriendelijke manier behandeld geweest als klant in een zaak. Ik had op voorhand een mail gestuurd voor de huur van enkele fietsen, maar kreeg een vriendelijke mail terug dat dit voor minder dan 8 fietsen niet mogelijk was, maar dat ik gerust naar het huurcentrum kon komen en dat er voldoende fietsen aanwezig zouden zijn.
Ik ben dan met twee vrienden op zondag morgen langs geweest in de Koninginneweg
om 3 fietsen te huren, maar het onthaal was allesbehalve. De mevrouw had er weinig tot totaal geen zin in om ons hieraan te helpen. Een beetje klankgerichtheid en vriendelijkheid zou niet misstaan hebben, maar de vrouw had er werkelijk geen zin in en liet dat ook duidelijk merken. Alsof wij er iets konden aan doen dat ze op zondag moest werken.
Echt nog nooit op dergelijke klantonvriendelijke manier onthaald, nergens ter wereld.

Nooit nog zal ik hier langsgaan om een fiets te huren. Deze zaak is zeker af te raden!!!!

Datum van activiteit: oktober 2016

Beste Koen,

Bedankt voor je reactie. Mijn excuses voor de slechte ervaring. De betreffende medewerker hebben we gesproken. Door persoonlijke omstandigheden zat ze die dag slecht in haar vel. Daar hebben we begrip voor, al is het dan nog niet oké dat jullie er last van hadden.

We nodigen je uit om nog eens langs te komen, om deze ervaring recht te zetten.

Thijs