“Dinertime at Noumidia”

Keukens: Marokkaans
Wijk: De Pijp
Wijk: De Pijp
10 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben vandaag bij Noumidia gegeten. Het eten was heerlijk! De bediening was top! Vriendelijke en warme welkomst.
Kortom, zeker de moeite waard om gauw weer een bezoekje te brengen!

12 oktober 2017 beoordeeld

Ik heb gisteren bij Noumidia gegeten en het was weer een avond om niet te vergeten. Heerlijk genoten van de sfeer,muziek, gerechten en de overheerlijke marokkaanse thee. Ik kom snel weer terug.

echt een aanrader!!

24 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Al eens eerder bij noumidia gegeten. Toen was het geweldig. Helaas lijkt het nu alsof de kok er geen zin meer in heeft. Enige restaurant in Amsterdam dat echt goed Marrokaans eten bood lijkt nu ook een toeristisch Marrokaans eten te gaan bieden. Dat zou zonde zijn. Laat de kok aub weer terug keren op zijn oude niveau. Eten was namelijk toen geweldig.

21 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn fan van Marrokaans eten. Is een sinpel ingericht restaurant. Menu in het Nederlands. Het duurt wat lang alvorens de maaltijden worden gereserveerd maar het is absoluut het wachten waard. Heerlijke smaakexplosies die de tajines veroorzaken.
Bediening kan beter maar is zeker niet slecht.

12 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Kom hier regelmatig met verschillende gezellschappen van vrienden/familie of feestjes. Lekker eten, mooie ambiance, midden in Amsterdam zuid. De rijst is lekker gekruid en het eten altijd lekker. Ik neem voornamelijk de grill gerechten, omdat de tajine al thuis eet.

Reizigers die Noumidia bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Noumidia geweest? Deel je ervaringen!