“Zeer matig”

Keukens: Thais
Wijk: Centrum
Wijk: Centrum
1 juni 2018 beoordeeld

In het verleden hier heel behoorlijk gegeten maar gisteren was het een ramp; bediening die absent leek en meldde dat ze geen rijst hadden maar wel noodles. Het waren 2 smakeloze porties van in elkaar gezakte sloffe noodles en overduidelijk niet vers, men weigerde er iets aan te doen en liet er ook gewoon het volledige bedrag voor betalen(de prijzen waren t.o.v. het laatste bezoek ook nog eens stevig verhoogd). Jammer dat een in het verleden goed eettentje zo teloor kan gaan. Ik en mijn vrienden zullen er nooit meer gaan eten.

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Reeds een aantal keer gegeten, altijd erg goed. Volgens de “kenners” in mijn vriendenkring is dit authentiek Thais. Ik kan alleen maar zeggen dat het erg lekker is en anders dan het eten in de meeste Thaise restaurants in NL. De kleine keuken en verse bereiding maakt dat het soms even duurt maar het is het wachten waard!

7 september 2017 beoordeeld

Al veel van Thaise vrienden over dit restaurant gehoord, iedereen roemt de keuken en heb vandaag het zelf mogen proeven, ongedwongen sfeer met heerlijk eten. Neem wel de tijd, dat doen ze bij Mae Somjai ook, geduld wordt uiteindelijk beloond met heerlijk eten!

23 juli 2017 beoordeeld

Je vindt het restaurant tegenover de Metro ingang van station Nieuwmarkt. Je kan er afhalen maar ook binnen eten. Er was niet een speciaal vegetarisch menu, maar op verzoek werd er zo wat gemaakt voor ons, een rode curry en papaya salade. Goed op smaak. Vriendelijk personeel, zeker een aanrader. Het zit een beetje achteraf dus de prijs is ook erg vriendelijk.

7 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit gezellige restaurant ligt net buiten de loop van de Nieuwmakt. Mensen uit de buurt en kenners weten het al langer, het eten is hier goed zeker in relatie tot de prijs. Neem een menu, dit voorkomt moeilijke keuzen tussen al dat lekkers. De soep is heerlijk, de saté precies goed en het hoofdgerecht is lekker pikant. Een wijntje kan erbij, keuze genoeg, maar zelf houd ik meer van bier. Dit restaurant voor wie van Thais eten houd is een aanrader.

Reizigers die Mae Somjai bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Mae Somjai geweest? Deel je ervaringen!