“Fijne omgeving, lekker eten en drinken”
Beoordeling van 5&33

5&33
Reserveren met
5&33 is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 272 van 4.136 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
Wijk: Centrum
7 augustus 2017 beoordeeld

Mooie omgeving voor relaxt drankje. Creatieve kaart voor eten en drinken. Bediening ook vriendelijk.

Remco T, Manager van 5&33, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 september 2017

Dear KTinNL,

Thank you for your lovely review! We are delighted to hear you had a pleasant dinner; thank you for your kind words regarding our food. We are proud that we met your expectations.

We hope to welcome you another time! Kind regards,

16 juli 2017 beoordeeld

Lekker eten, vriendelijke bediening, vlakbij het centraal station. Geweldige ambiance. Een aanrader om een dagje Amsterdam af te sluiten.

Remco T, Manager van 5&33, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 juli 2017

Dear Familieromeijn,

Thank you very much for your review.
We are happy to hear you enjoyed your experience at 5&33, your feedback is much appreciated. We hope to see you again!

Best Regards,

5 juli 2017 beoordeeld

Leuke setting, niet zo heel veel plek in de bar.
Goeie cocktails en ook lekkere shared plates.
Iets prijziger, maar de moeite qua prijs/kwaliteit

Remco T, Manager van 5&33, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 juli 2017

Dear Tom,

Thank you for taking your time to leave a review!
We are glad to hear our atmosphere and service met your expectations
Thanks for your kind words about our menu!

We hope to see you back again!

27 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

3 minuten lopen recht tegen over Station Amsterdam Centraal. Woensdagmiddag eerst gin tonic gedronken. Rustig bij de bar. Drankjes waren heerlijk maar fors aan de prijs. Inrichting is enorm hip en alle personeel spreekt Engels en is internationaal. Lounge muziek op de achtergrond. Eten was ook prima. Op Italiaanse basis wordt gekookt. De filosofie is delen. Je gaat samen eten dus alle voor- en hoofdgerechten zijn ook om te delen. Alle gerechten dus voor 2 of meer personen. 3 gangen menu 40€. Prima prijs kwaliteit. De hele zeebaars was foutloos. Wat een verrassing. Wijn is weer fors aan de prijs. Leuke hippe plek voor een gezellige avond uit met leuk en attent personeel. Super plek , pand en inrichting in centrum Amsterdam.
Vooral gericht op toeristen.

Remco T, Manager van 5&33, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 mei 2017

Dear Extratravel,

Thank you for your lovely review!

We hope to welcome you another time!

22 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Is zeker een place to be. Een leuke tent c.q een hippe plek maar het eten vind ik middelmatig, zeker niet slecht ....maar voor de prijs verwacht je echt iets meer. Personeel is vriendelijk maar niet altijd even alert. Het is maar waar je voor gaat. Persoonlijk ga ik liever voor een kwalitatief betere keuken.

Remco T, Manager van 5&33, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 april 2017

Dear Yvonne K,

Thank you for finding time to leave this review.

Thank you for your kind words regarding our place.
However we apologize that our food and service didn't meet your expectations.

We hope you will return in 5&33 in order for us to show our standards.

Reizigers die 5&33 bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

Amsterdam, Noord-Holland

In 5&33 geweest? Deel je ervaringen!