“Lunch op zaterdag middag”
Beoordeling van 5&33

5&33
Reserveren met
5&33 is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 288 van 4.188 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Mediterraan
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Centrum
18 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier naartoe gekomen voor lunch. Prachtig kader en mooi design. Lunch was OK prijs/kwaliteit. We hebben onmiddellijk geboekt voor diner.

Remco T, Manager van 5&33, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 februari 2017

Dear Tony Greudens,

Thank you so much for your visit to 5&33 and for leaving this amazing feedback!

We are really happy to know you had a great time in our place, thanks a lot for all your lovely words!

Hope to welcome you again!

Best regards,

28 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier op een vrijdagavond neergestreken voor een Gin Tonic. Mooie bar met vriendelijk personeel. Diversiteit op de "kaart" is niet heel groot maar de crew achter de bar kan wel heel veel buiten de kaart maken. Leuke DJ met een mooi volume zodat je elkaar ook gewoon nog kunt verstaan. Prima plek in hartje Amsterdam.

Dear Jacco B.,

Thank you very much for visiting 5&33 and for leaving your nice feedback!

We are delighted to hear you enjoyed your time in our 5&33 bar. Thank you for mentioning about the service and cocktails, we really appreciate it.

We look forward to welcoming you again!

5 januari 2017 beoordeeld

Trendy restaurant in het centrum. Uitstekende Italiaanse gerechten die met zorg bereid worden en mooie wijnen. Leuk concept waarbij je zowel voorgerecht als hoofdgerecht kunt delen. Vooral met meerdere vrienden erg leuk daar je vele gerechten kan proberen. Zeer attente en vriendelijke bediening.

Dear Peter B.,

Thank you for your kind words and for leaving your feedback.

We are delighted to hear that you enjoyed your time with us. Thank you very much for mentioning about the atmosphere, the food and our staff, we really appreciate it.

Kind Regards,

23 november 2016 beoordeeld

Samen met mijn vriend een jubileum diner gevierd aangezien 2 jaar geleden onze eerste date plaats vond bij 5&33. Aperitief en wijnen waren goed, het eten was erg lekker. Bediening erg behulpzaam en correct. Los van het feit dat ze Engels praatten was service uitstekend.

Remco T, Manager van 5&33, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 december 2016

Dear Jade,

Thank you for visiting 5&33 and for leaving your feedback.

We are delighted to hear you enjoyed your time here. Thank you for mentioning about the interior and our staff, we really appreciate it.

We look forward to welcoming you again!

14 september 2016 beoordeeld

Met 2 vrienden hebben we vrijdag daar gegeten. Na het lezen van zeer wisselende recensies zat er maar 1 ding op. Zelf proberen. En dit was de moeite waard. We hebben heerlijk gegeten. De keuken lijkt onder leiding te staan van een vrouw die met veel plezier de brigade aanstuurt. De gerechten waren goed. De pasta truffel was heerlijk! Het personeel wisselde gedurende de avond. We hadden steeds iemand anders. Voor ons prima, maar het kan zijn dat mensen dit als minder prettig ervaren. De muziek staat wel heel erg hard. Waardoor je moet schreeuwen om elkaar te verstaan. Ik denk dat er meer mensen hier iets van vonden en weldra ging de muziek iet wat zachter, maar voor een restaurant nog te hard. Voor het eten kom ik zeker een keer terug.

Remco T, Manager van 5&33, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 oktober 2016

Dear Lara,

Thank you for finding the time to leave such a pleasant review.
We are happy that you liked our food and staff, although we must apologize that your dinner was interrupted by loud music. We are striving to improve our service, hopefully we will see you next time to prove that!

Reizigers die 5&33 bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In 5&33 geweest? Deel je ervaringen!