“Absoluut een aanrader!”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Centrum
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Complimenten aan de chef! Heerlijk eten en de bediening is top! Heel vriendelijk… genoten van begin tot eind! Zeker een aanrader

Datum van bezoek: augustus 2021

15 augustus 2021 beoordeeld

Als we in Amsterdam zijn is het altijd gezellig om bij Casa di Sergio te gaan eten. Op een centrale locatie blak bij Leidseplein. Het eten is goed en de bediening is altijd gezellig. We komen er met veel plezier

Datum van bezoek: juli 2021
31 juli 2020 beoordeeld

Een Italiaans restaurant naar ons hart, lekker een (H)eerlijke gerechten, zo lekker dat we dag 2 niets anders hebben gezocht om te eten, wij zijn gewoon terug gegaan, en was terug lekker.

Datum van bezoek: juli 2020
24 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Per toeval hier terecht gekomen. Heerlijk eten en ruime keuze. Vriendelijke bediening. Kom hier zeker nog eens terug!

Datum van bezoek: juli 2020
16 juni 2020 beoordeeld

Je voelt je hier meteen thuis. Persoonlijke bediening. Eten goed zowel pizza's als pasta. Kregen nog drankje van het huis. Leek wel of we in zuid Europa zaten. Kan niet anders zeggen, super leuke avond.

Datum van bezoek: juni 2020

Reizigers die Casa Di Sergio bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Casa Di Sergio geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.