“Jammer”

Hannekes Boom ...sinds 1662
Geclassificeerd als nr. 577 van 4.481 Restaurants in Amsterdam
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Oostelijke Eilanden
Beschrijving: Hanneke eet origineel en duurzaam, en dat proef je! Heerlijk belegd vers brood; kom langs en informeer naar het menu van vandaag! In de avond serveert Hanneke een heerlijk vers avondmenu; een wisselende combinatie van lekkere vis-, vegetarische- en vleesgerechten. Iedere dag is een ander seizoen! Op Hannekes Facebook staat vaak het nieuwste menu. Kom lekker langs en kijk op de borden binnen of op de menukaart van die dag; soms hebben we ineens een nieuw menu en nieuwe biertjes…vaak iedere dag anders; dat is Hanneke!
1 september 2020 beoordeeld

Het is een fantastische plek om een biertje te drinken en misschien borrelhapjes te nuttigen.
Dineren vind ik geen aanrader! Matige bediening en service. Niet flexibel als je frietjes wilt i.p.v aardappelpureebolletjes. Duurste gerecht van de kaart.....veel te zout!!!!
Als je van gezond en lekker eten houdt....vind ik het "NOT the place to be".....

28 augustus 2020 beoordeeld

We kwamen hier voor drankjes. We werden aan een tafel gezet, geen half uur later werden we door een erg onvriedenlijke dame weggestuurd. De tafel was gereserveerd (wij zater er om 8:30u en de tafel was voor 7u). Geen probleem wij ergens anders zitten. Als je een drankje besteld, wordt die in je hand gedrukt zonder dat iemand je aankijkt. We zijn geholpen door 6 verschillende meiden, die allemaal ontzettend onaardig waren. Na 23.00u werkt de app niet meer om te bestellen, dus ik bestel aan de bar. De dame achter de bar zegt letterlijk: 'wat moet je hier" Ik leg uit de app werkt niet meer. 'Hmm oke dat is raar', 'wat moet je dan'. Mag echt een goeie veeg door het bedieningspersoneel hier.
Oh er was 1 blonde dame die aardig was! Props voor haar

8 augustus 2020 beoordeeld

Al jaren een trouwe bezoeker, altijd een leuke plek om heen te gaan. Maar wordt Hanneke wat gemakzuchtig van alle lovende recensies? De dispenser is leeg en dat in corona tijd. Maar werkelijk, de nacho’s (slap, zout, met een ondefinieerbare smurrie en rozige uienmassa): Hanneke, wat doe je ons aan?

17 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zaten heerlijk aan een niet gereserveerde tafel. Door middel van een kaartje op de tafel te leggen worden we erop gewezen vanaf een bepaald tijdstip weg te moeten vanwege een zojuist binnengekomen reservering. Waar wij dan kunnen zitten is niet aan de orde. Dit is niet gastvrij, niet professioneel, zelfs zwaar onbeschoft. Manager verstopt zich achter een vaag corona verhaal wat ook op hun site zou staan. Niet dus. Er zijn veel leuker terrassen in de omgeving met minder kapsones. Wij komen niet meer terug in ieder geval.

Datum van bezoek: juli 2020
14 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Toch 4 maar alleen omdat 't plekje zo leuk is.
Het was een warme zomerdag, we zaten direct aan 't water, helemaal zalig. Kreeg wel zere billen van de harde picknicktafelbank.
Ze hebben er kokoswater, dat is niet overal, was er erg blij mee. Ook de rode wijn was heerlijk zacht.
De wc' s waren erg smerig.
En het eten... We hadden bittergarnituur, denk dat 't vet niet heet genoeg was. Het was vet en zompig. Ranzig.

Datum van bezoek: juni 2020

Reizigers die Hannekes Boom ...sinds 1662 bekeken, bekeken ook

In Hannekes Boom ...sinds 1662 geweest? Deel je ervaringen!