“Heerlijk voor een concert”
Beoordeling van Villa Maria Steakhouse

Villa Maria Steakhouse
Reserveren met
Bespaar tot 30% wanneer je online reserveert *
Villa Maria Steakhouse is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 417 van 4.662 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Argentijns
Wijk: Centrum
Beschrijving: Restaurant Villa Maria Steakhouse gelegen in Amsterdam (Lange Leidsedwarsstraat 45), heeft een typisch Zuid-Amerikaanse keuken met als specialiteit Argentijns vlees van de grill dat smelt op uw tong. Daarom nodigen wij u graag uit om eens een bezoekje te brengen aan Restaurant Villa Maria om de Zuid-Amerikaanse sfeer en keuken te komen proeven. Villa Maria Team
6 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne bediening in een stevig tempo. Vooral fijn als je daarna nog een andere activiteit hebt. Eten is vers en heel gied breid. Desserts hebben minder eigen inspiratie....

Datum van bezoek: oktober 2018

25 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen terecht hier via tripadvisor. Wij konden reserveren met 30%korting. Zonder vragen werd dit meteen verrekend bij de rekening. Twee ossenhaas gegeten was heerlijk mals! Lekker gegeten aardig personeel. Wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: augustus 2018
28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitgebreide kaart, goed verzorgd, vriendelijk maar niet excellerend in een of anders . Fijne locatie

Datum van bezoek: april 2018
1 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede prijs prestatie verhouding. Je zit er goed, zeer vriendelijke mensen. Veel mals vlees geen culinaire hoogstandjes.

Datum van bezoek: december 2017
20 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden visite uit het buitenland en zij hadden zin in vlees. Na al bij 2 goed aangeschreven restaurants te zijn afgewezen omdat ze vol zaten hier terecht gekomen. Wij als Amsterdammers vonden het een grote gok want het bevindt zich in het toeristengebied. Uiteindelijk zeer aangenaam verrast door de kwaliteit van het eten en de vriendelijkheid van 'wat leek' de manager. Ik geef 4 sterren inplaats van 5 omdat we het aan de prijs vonden 'maar dat heb je waarschijnlijk overal in dit gebied' en de salade mocht wel wat smaakvoller worden aangemaakt. Verder was het echt een prima grill restaurant.

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die Villa Maria Steakhouse bekeken, bekeken ook

In Villa Maria Steakhouse geweest? Deel je ervaringen!